آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای پینووس با اعلام برگزیدگان از سوی هیئت داوران به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 10 October 2021
به گزارش تابناک کردستان، آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه‌ای "پینووس" (قلم) کردستان روز یکشنبه با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان به همت کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی سنندج برگزار شد و از بین ۵۳ اثر ارسالی به داوری "علیرضا کتابدار"، ۶ اثر برگزیده انتخاب شد.

در بخش مشارکت سیاسی، عنوان اول و ویژه، تندیس جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر به گزارش " آمده‌ایم برای ساختن آینده‌ای بهتر" اثر "وریا کرمی" خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج رسید.

داور این جشنواره، جایزه دوم و لوح تقدیر این بخش را به "فرانک کیانپور" از خبرگزاری ایسنا و رتبه سوم این جشنواره نیز به گزارش "جای خالی مسائل زیست محیطی در شعار‌های انتخاباتی کردستان" از "چنور صادقی" خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اختصاص یافت.

در بخش توسعه اقتصادی نیز جایزه برتر، تندیس جشنواره و لوح تقدیر به خانم "شیرین مرادی" از خبرگزاری فارس رسید، رتبه دوم به "زیبا امیدی فر" خبرنگار خبرگزاری کردپرس و عنوان سوم نیز به گزارش "چنور صادقی" خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج با تیتر "بیم و امید‌های صنعت در کردستان" اختصاص داده شد.

رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در این آیین اظهار داشت: قرار بود جشنواره پینووس به صورت ماهانه برگزار شود، اما تصمیم گرفتیم آن را سه ماه یکبار برگزار کنیم تا وقت کافی برای ارسال اثر و داوری باشد.

سیدمختار هاشمی افزود: در دوره آینده محور‌های این جشنواره، ثبت جهانی هورامان، آموزش و پرورش و آموزش عالی خواهد بود و اثر عکاسان خبری نیز در جشنواره پذیرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که جشنواره بعدی مناطق کردنشین را پوشش دهد، ادامه داد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه انتظار داریم آثار خوب و با کیفیتی به جشنواره ارسال کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار