دکتر فرزین رضاعی:
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت : هم کادر بهداشت و درمان و هم کارکنان بانک‌ها دو گروه در معرض خطر بیماری کرونا هستند .
کد خبر: ۱۰۰۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ 12 October 2021
به گزارش تابناک کردستان، فرزین رضاعی ظهر در آیین اهدا مرحله دوم اقلام پیشگیری و درمان بیماری کووید ۱۹ در طرح شهید سلیمانی در سنندج اظهار کرد: هم کادر بهداشت و درمان و هم کارکنان بانک‌ها دو گروه در معرض خطر بیماری کرونا هستند و از زمان شیوع بیماری تعداد زیادی از کادر درمان و نیز کارکنان بانک به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
فرزین رضاعی بانک‌ها را خطرناک‌ترین محل‌های انتقال ویروس کرونا دانست و از خدمات ارزشمند بانک مهر ایران به استان و مشارکت در طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد: همه بانک‌ها در قالب شورای هماهنگی بانک‌ها بویژه بانک ملی در اجرای خدمات واکسیناسیون خدمات مطلوبی ارائه کردند و دانشگاه علوم پزشکی را یاری کردند.

دکتر فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیش از ۷۰ درصد کارکنان بانک‌های کردستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

زحمات کادر درمان لازمه تقدیر و تشکر همگان است

ماموستا فایق رستمی بیان کرد: خدمات خیران عرصه سلامت و نیز خدمات خیر و نیکوکارانه بانک‌ها در شریط بحرانی و دشوار کرونایی قابل تقدیر است.

ماموستا رستمی با اشاره به ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران در دوران شیوع کرونا و درمان بیماران کرونایی اظهار کرد: این قشر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و قدردانی و پاسداشت خدمات آن‌ها ضروری است.

ماموستا فایق رستمی با اشاره به اینکه از زمان شیوع این بیماری در کشور تعداد زیادی از مدافعان سلامت جان خود را از دست داده‌اند اظهار کرد: طبق کشفیات روانشناسی روانشناسان دستیابی به سعادت جز از طریق ایثار و فداکاری امکان‌پذیر نیست.

امام جمعه سنندج با اشاره به آیات قرآنی که قرض الحسنه کاری خیر و خداپسندانه است گفت: بانک‌های ما بانک اسلامی و قرض الحسنه هستند و با پرداخت قرض الحسنه و تسهیلات در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم گام برمی‌دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار