حسام اسعدی رئیس امور شعب بانک مهر ایران کردستان گفت: بانک مهر ایران در کردستان با هدف کنترل، پیشگیری از بیماری کرونا مشارکت چشمگیری در طرح شهید سلیمانی داشته است.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ 12 October 2021

به گزارش تابناک کردستان، حسام اسعدی اظهار داشت: این بانک در مرحله اول طرح شهید سلیمانی ۵۰۰ میلیون تومان اقلام بهداشتی به دانشگاه علوم پزشکی کردستان کمک کرده است.

رئیس امور شعب بانک مهر ایران کردستان یادآور شد: امروز نیز در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی ۵۰۰ میلیون تومان اقلام بهداشتی به دانشگاه هدیه کرده است.

وی افزود: در مرحله دوم تعداد ۱۳ قلم اکسیژن ساز و متعلقات، ۵۶ تب سنج لیزری، ۶۴ پالس اکسی متر، ۱۵ عدد بارکد خوان، چهار دستگاه ترالی اورژانس با هزینه‌ای نزدیک ۵۰۰ میلیون تومان از سوی بانک مهر ایران در کردستان خریداری شده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده است.

اسعدی با اشاره به خدمات ارزشمند کادر درمان در شرایط بحرانی کرونایی در استان، اهدا اقلام بهداشتی بانک مهر ایران و نیز اهدا پنج میلیون تومان قرض الحسنه به ۱۵ پرستار بیمارستان‌های بعثت، کوثر و توحید را تقدیر و قدردانی از خدمات ارزنده کادر درمان در دوران کرونا عنوان کرد.

به گفته وی، در دوران شیوع کرونا بانک مهر ایران با ارایه خدمات در کمترین زمان به مشتریان تلاش کرده از شیوع و گسترش بیماری در جامعه جلوگیری کند و ۸۵ درصد مصرف کاغذ را کاهش دهد.

رئیس امور شعب بانک مهر ایران کردستان با اشاره به خدمات بانک مهر ایران و مسولیت‌های اجتماعی بانک در جامعه، احداث مدرسه، احداث خانه بهداشت را از خدمات این بانک در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی بیان کرد.

وی بانک مهر ایران را یکی از بانک‌های خوش نام کشور دانست و گفت: این بانک حدود ۲۰۰ هزار مشتری دارد و تعداد ۱۰ بانک دولتی سهامدار ما هستند.

رئیس امور شعب بانک مهر ایران کردستان بانک ملی را بزرگترین سهامدار بانک ملی ایران عنوان کرد.

وی افزود: این بانک تاکنون ۹۸ درصد منابع جذب شده را مصرف و هزینه کرده است.

اسعدی اشتغالزایی برای اقشار مختلف جامعه از جمله اشتغالزایی کولبران و بانوان و پرداخت وام در عرصه‌های مختلف را از خدمات بانک مهر ایران بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار