مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این خبر که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حدود دو هزار و ۴۰۰ پورت ADSL به مشتریان واگذار شده است گفت: مخابرات منطقه نیز با ایجاد زیر ساخت‌های لازم آماده واگذاری پورت‌های جدید به متقاضیان است.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 19 October 2021
به گزارش تابناک کردستان آزاد حکمت ضمن تشریح اقدامات و پروژه‌های مخابراتی برای توسعه زیرساخت‌ها در حوزه دیتا به منظور ارائه سرویس‌ها و بسته‌های IP محور به مشتریان در سطح استان اظهارداشت:با تلاش همکاران، تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای واگذاری پورت‌های ADSL به متقاضیان جدید بکارگرفته شده است.

وی با اعلام این مطلب که مخابرات منطقه کردستان همیشه و در همه جا با هدف جلب رضایت مشتریان و تحقق اصل مشتری مداری تلاش می‌کند تا خدمات مخابراتی را با بالاترین کیفیت و همزمان با رشد تکنولوژی‌ها به مشتریان ارائه نماید اظهارداشت: استقبال چشمگیر مشتریان از سرویس ADSL مخابرات بیانگر این مساله است.

وی با اشاره به واگذاری ۱۳ هزار و ۸۸ پورت ADSL از ابتدای سال جاری تا کنون، نیاز روزافزون مشتریان به سرویس‌های دیتا همزمان با شروع سال تحصیلی جدید را یادآور شد و خاطرنشان ساخت: از این آمار تعداد دو هزار و ۳۹۵ پورت ADSL در مهر ماه جاری به مشتریان واگذار شده است که موفقیتِ ویژگی این سرویس مخابراتی را بیان می‌کند.

حکمت بیان داشت: در حال حاضر ۱۷۱ هزار و ۵۰۰ پورت ADSL منصوبه و ۱۳۰ هزار و ۴۵۶ پورت ADSL واگذارشده به مشتریان در سطح استان موجود است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار