گردونه شانس مشخص نیست با چه کسی است و تا چه زمان سوار اسب خوش شانسی هستیم اما برای اینحاب که روستا زاده ای از استان دیگر، با زبان و مذهب دیگری هستم به طور قاطع کردستان همان مهره خوش شانسی است و هم اکنون سوار اسب شانس به عنوان تک سوار مدیریتی در کردستان حکومت میکنم.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ 22 October 2021
به گزارش تابناک کردستان ، در این روزهایی داغ انتخاب استاندار من نیز همچون دیگران احساس مسوولیت کرده و چمدان سفر بردوش نهاده و راهی تهران شده ام و شانسم را امتحان مینمایم.
خدا را شاکرم اکثر نمایندگان این دیار درگیر تغییر مدیران استانی هستند و در بازی مدیریتی پای ثابت بوده و بازهم خدا را شکر که حرف واحدی از نمایندگان این دیار شنیده نمی‌شود و اینگونه فرش قرمز همیشه برای همه در کردستان فراهم است و من نیز فارغ از این معامله نیستم و نسبت به کردستان و کردستانی ها احساس مسوولیت دارم پس شایسته است که استاندار بشوم.
گویند در زمانی که تلویزیون القصاره رنگی مد بود اشخاصی که به زیارت خانه خدا میرفتند بعدتر زیارت و حاجی شدن یک تلویزیون هم می آوردند و اینگونه سفر زیارتی تمام می‌شد البته اگر دنبال حقیقت باشیم بدون شک هدف از زیارت خانه خدا خرید تلویزیون رنگی بود و لاغیر
حالا این مدعیان مدیریت استان بدون شک هدفشان خدمت به کردستان نیست و هدف خرید همان تلویزیون است البته الان قد و قواره هدف هم فرق کرده است.
محمد قنبری میاندوآب
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار