درخشش بی سابقه رزمی کاران کردستانی در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی «او_اسپرت» اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 24 October 2021
به گزارش تابناک کردستان، تیم اعزامی انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کردستان به مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی او_اسپرت مردان در استان همدان به سرپرستی و سرمربیگری بهمن رضوی توانست برای نخستین بار با کسب ۲۳ مدال رنگین طلا، نقره و برنز؛ به کسب مقام اول تیمی این مسابقات دست یابد.

سرپرست انجمن‌های ورزش‌های رزمی کردستان با اشاره به اینکه مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در بخش آقایان و بانوان ۲۸ لغایت ۳۰ مهرماه امسال در همدان برگزار شد، اظهار داشت: در بخش آقایان تیم اعزامی کردستان توانست با افتخار؛ ۱۱ مدال طلا، ۵مدال نقره و ۷ مدال برنز و در نهایت کسب مقام اول تیمی مسابقات را از آن خود نماید.

صلواتی با ابراز خرسندی از عملکرد رزمی کاران کردستانی در هر دو بخش آقایان و بانوان این مسابقات، افزود: در رده سنی نوجوانان ماهان محمدی در وزن ۳۲ کیلوگرم، ماردین احدی در وزن ۳۶ کیلوگرم، هیمن گودرزی در وزن ۴۴ کیلو گرم و میلاد کمانگر در وزن ۴۶ کیلوگرم به مدال طلا، آرین قادری در وزن ۳۲ کیلوگرم، همین ملکی در وزن ۴۴ کیلو گرم، دیار منبری در وزن آزاد و سارو مرادی نیز در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره و همچنین محمد نیلی در وزن ۳۶کیلوگرم و ماردین علیمرادی در وزن ۴۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

صلواتی ادامه داد: در رده سنی جوانان آکو فرهادی در وزن ۶۸ کیلوگرم، سانان فشخورانی در وزن آزاد و رامتین قلعه شاخانی در وزن ۷۹ کیلوگرم مدال طلا، پویا سیفی در وزن ۶۴ کیلوگرم مدال نقره و چیاقادری در وزن ۶۰ کیلوگرم، کیان قادری در وزن ۵۶ کیلو گرم و رامان شریعتی هم در وزن ۷۹ کیلوگرم مدال برنز را به دست آوردند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان یادگار حسینی در وزن ۵۲ کیلوگرم، فریار امین پور در وزن ۷۲ کیلوگرم و حیدر کوهی هم در وزن ۷۹ کیلوگرم مدال طلا، نیما کریمی در وزن ۶۴ کیلوگرم و ایوب رشید پناهی در وزن ۸۶ کیلوگرم مدال برنز مسابقات را از آن خود کردند.

گفتنی است رزمی کاران کردستانی به سرپرستی و سرمربیگری بهمن‌رضوی مربی باسابقه و کارآزموده کشور، به این مسابقات اعزام شدند.

به گفته سرپرست انجمن‌های ورزش‌های رزمی کردستان؛ تیم بانوان کردستان نیز در این مسابقات توانست با افتخار به کسب مقام اول تیمی و کسب ۱۵ مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز این مسابقات دست پیدا کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار