کردستان به عنوان یک استان فرهنگی و مرزی و یکی از استان های با ظرفیت های گوناگون درسطح کشور می باشد که باتوجه به روی کارآمدن دولت سیزدهم تکلیف استاندار و مدیران اجرایی این استان فعلا مجهول مانده است .
کد خبر: ۱۰۰۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴ 31 October 2021
به گزارش تابناک کردستان، یکی ازدلایل اصلی تعلل در انتخاب ومعرفی استاندار کردستان از طرف وزارت محترم کشور به عوامل داخل استان برمی گردد:
۱-عدم هماهنگی ووحدت رویه واتفاق نظر نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی روی گزینه‌ی خاص اخبار رسیده حاکی از این است که نمایندگان محترم از بین گزینه‌های مطرح شده هرکدام یک فرد خاص را مد نظر داشته وهرروز گزینه‌ی جدیدی به آن‌ها اضافه می‌نمایند وهمین امر مسئولین محترم وزارت کشور را در انتخاب و معرفی استاندار با چالش روبرو نموده است.

۲-عدم هماهنگی سیاسیون داخل استان وتعدد ستاد‌های تبلیغاتی وحامیان دکتر رئیسی در زمان تبلیغات انتخاباتی که هرکدام از این مسئولین محترم نیز دنبال معرفی گزینه خاصی هستند و این مهم مسئولین محترم وزارت کشور را با چالش مواجه نموده است.

استان کردستان به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استان فرهنگی می‌باشد. دراین برهه از زمان لازم است:
نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین محترم ستاد‌های تبلیغات انتخاباتی آیت الله رئیسی دراستان با هم به اجماع برسند و از بین گزینه‌های مطرح شده برای استان بهترین، اصلح‌ترین وتوانمندترین گزینه را انتخاب وبه وزارت کشور معرفی نمایند. آنگاه وزارت کشور هم با عنایت به مرزی بودن استان وسایر مولفه‌های پیش بینی شده، فرد واجد شرایط را انتخاب وبه عنوان استاندار کردستان برای اخذ رأی اعتماد به هیات محترم دولت معرفی می‌نماید.
در غیر اینصورت بدونه هیچ عذر وبهانه‌ای اجازه بدهند مسئولین محترم وزارت کشور خودشان برای استان فردی واجد تمام شرایط را انتخاب وعزیزان نماینده ومسئولین محترم ستاد‌ها تبلیغاتی به انتخاب وزارت کشور احترام گذاشته وبه آن تمکین کنند تا انشالله هم مردم از سردر گمی نجات یابند و هم برنامه‌ها وفعالیت‌های استان کردستان با چالش جدی مواج نشود.
علی کرمی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار