سرکار خانم شیوا قاسمی پور در چند روز گذشته در صحن علنی مجلس اقدام به بیاناتی نمودند که جای تأمل است و این بزرگوار در بیانات خود به چندمورد اشاره داشته اند که بجز اهانت و تهمت چیز دیگری نبود.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 03 November 2021

به گزارش تابناک کردستان، اولا خانم نماینده تشکر از مطرح نمودن بحث انتخاب و انتصابات مدیران، اما خانم قاسمی پور اگر امکان دارد دستور بفرمایید در زمینه انتخاب شورای شهر و شهردار مریوان تحقیقی نموده و نتیجه را رسانه‌ای کنید.
دوما خانم نماینده کمی آهسته‌تر زیباست. اگر در حوزه انتخابی شما؛ کولبری به عنوان بحث اشتغال مطرح می‌گردد نشان از عدم حضور وکیل مردم در مجلس و… است.
سوما لطف کردید و بخشی از نطق خود را به جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت اختصاص داده اید. خانم نماینده شما خود نمونه بارزی هستید که از زیر سایه معلم و مدرسه رشد نموده و به صورت فامیلی گام در جا پای پدرتان گذاشته و اکنون حامی حقوق شهروندان مرزنشین نشده اید. شما چطور به خود اجازه می‌دهید معلمان را دلال و مسافرکش بخوانید؟ شما تربیت یافته مکتب معلمان هستید. اگر معلمان دلال هستند شما چه می‌باشید؟
چهارما: خانم قاسمی پور سخن از دل ما گفتید ما قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟ این شما نبودید که در زمان افتتاح بخش جدید جاده مریوان عکس یادگاری میگرفتید و با افتخار به عنوان جاده ساز جلوی مسوولان در حرکت بودید.
پنجما؛ خانم نماینده چه زیبا به اصل ۲۴ قانون اساسی اشاره کردید و یاد عکس یادگاری شما در زمینه رفع مشکل آب روستا‌های سروآباد افتادیم. هنوز هم حرکت با دبه آب شما در تاریخ خدمات پوپولیستی مسوولان به شهروندان به ثبت رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار