یوم الله ۱۳ آبان ماه در روزشمار انقلاب اسلامی ایران نه تنها به عنوان یک روز بلکه خود یک تاریخ مجزا و یک انقلاب دیگر است چرا که در این روز دانش آموزان با نثار خون خود در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه جاودان شده و افتخار دیگری را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 03 November 2021

به گزارش تابناک کردستان، در روز ۱۳ آبان همچنین دانشجویان پیرو خط امام، با الهام از اندیشه‌های استکبار ستیز و ضداستعماری پیشوا و رهبر خود، آخرین لانه فساد و جاسوسی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار را به تسخیر درآورده و برای همیشه دست استکبار را از این آب و خاک کوتاه کردند و این حماسه چنان شکوهمند و بزرگ بود که امام راحل (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند.
در صحنه حوادث و رخداد‌های ۱۳ آبان ماه مصادیقی از پایداری، فداکار و ایثار ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران اسلامی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری وجود دارد که هریک به تنهایی می‌تواند منشاء تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم‌ستیزی و آرمان گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.
در روز‌هایی که دشمن با شکست در دیگر عرصه‌های نظامی، این بار یک جنگ اقتصادی را بر علیه نظام اسلامی ایران به راه انداخته است، نسل جوان و خلاق ایران اسلامی با عبور از این گردنه سخت نیز انقلاب و نظام اسلامی را در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد که نمود عینی این مهم در حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله برپایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان است.
در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آبت الله خامنه‌ای و در گام دوم انقلاب اسلامی، ضمن اعلام همبستگی مجدد با آرمان‌ها واندیشه‌های شهدای بزرگوار، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، و روز دانش آموز، تمامی آحاد همیشه در صحنه و مردم غیور و انقلابی استان کردستان را به شرکت گسترده در این همایش ملی دعوت می‌نماییم.
حضور در مراسم و بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان سال جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گام بلندی در راستای مقابله با سیاست‌های ظالمانه و استعمارگر آمریکا و حامیانش خواهد بود و بدون شک این حضور می‌تواند عزت و اقتدار بیشتر را برای نظام اسلامی ما به دنبال داشته باشد.
رئیس، کارکنان و هنرمندان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار