مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه بهره گیری از شیوه نامه‌های پدافند غیر عامل در تداوم و برقراری ارتباط مخابراتی نقش تاثیرگذاری دارد بر اهمیت به توجه و اجرای آن تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ 03 November 2021
به گزارش تابناک کردستان آزاد حکمت در مراسم برگزاری مانور پدافند غیر عامل و قطع ارتباط مخابراتی در مسیر سنندج – سقز گفت: رعایت شیوه نامه‌های پدافند غیر عامل در راستای پیروی از سیاست‌های کلانِ نظام در حوزه پدافند غیر عامل و همچنین استفاده از امکانات موجود می‌تواند در صورت بروز مشکل ارتباطی در ابعاد مختلف تداوم ارائه سرویس‌ها و خدمات رسانی به مردم را دنبال داشته باشد.

وی از مهم‌ترین اقدامات به منظور آمادگی در راستای ارائه خدمات در همه شرایط به عنوان یکی از زیرساخت‌های اجتماعی از جمله کسب و کار‌های آنلاین و آموزش را ایجاد مسیر‌های جایگزین و موازی دانست و افزود: تعبیه این زیرساخت‌ها در صورت قطع فیبر بین شهری می‌تواند شرایط تداوم ارتباطی را فراهم کند به گونه ایی که مردم متوجه قطع ارتباط نشوند.

حکمت با بیان اینکه در تلاش هستیم به منظور پایداری ارتباط و ارائه سرویس‌های دیتا و اینترنت در شرایط بحران رینگ‌های مخصوص را تعبیه نماییم تا شاهد قطع ارتباط در این حوزه نباشیم.

در ادامه این مراسم فیبر بین شهری مسیر سنندج – سقز بطور واقعی قطع شد و سپس از طریق مسیر جایگزین سنندج- مریوان – سقز در کمترین زمان ممکن ارتباط با موفقیت برقرار شد.

این مراسم با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسولین نظامی استان و مدیران و همکاران مخابراتی برگزار شد.

شایان ذکر است: نظیر این مانور در مخابرات شهرستان مریوان برگزار شد و پس از برقراری ارتباط مجدد، از صحت تداوم لینک‌های ارتباطی در مسیر جایگزین اطمینان حاصل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار