استاندار به عنوان شخص اول دولت در هر استان است و وظیفه ایشان بدون شک اجرای برنامه‌های دولت یا گام نهادن در مسیر اجرای برنامه‌های پنج ساله حاکمیت است.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 05 November 2021
به گزارش تابناک کردستان، در تعاریف واقع استاندار شخصی است با توانایی همه گیر و داشتن معلومات جامع، در این چند ماهه اول دولت آقای رییسی شاهد حضور نام‌های خاصی هستیم که در امتحان املاء کلاس اول؛ نمره قبولی را اخذ نمیکنند. اما چه بحثی است که اسامی این بزرگواران برای کسب صندلی استاندار کردستان مطرح است خدامیداند.
از نمایندگان دوره‌های سابق گرفته تامیرزانویس‌های رسانه ای، بازنشستگان و صد البته کار بجای رسیده که پیش نماز مساجد هم داعیه دار استانداری شده و با ملاک اهل سنت خواهان کلید استانداری کردستان هستند. اگر از این بزرگوار امتحان ضرب اعداد را بگیرید بدون شک مردود هستند. حالا چه داستانی است که احساس مسوو‌لیت کرده و میخواهند کردستان را توسعه ببخشند.
به باور نگارنده معرفی شدن اشخاص مهم نیست، مهم اشخاص پشت پرده است که تمایلی به رشد کردستان ندارند و زندگی قبل از انقلاب این‌ها فقر وفلاکت بوده و زندگی الان آنها؛ اعیانی و ثروت است.
سریال انتخاب استاندار کردستان به صورت عام هر هفته دو روز (یکشنبه و چهارشنبه) جلسات هیات دولت در جامعه مطرح و بعد از هر قسمت ادامه اش به جلسه بعد موکول میگردد.
دیگر بحث انتخاب استان مطرح نیست بحث راضی نگهداشتن اشخاص متصل است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار