خلیل امینی:
مدیر کل بیمه ایران در استان کردستان گفت: قریب به پنج سال است که یک شکایت در خصوص عدم انجام کار مردم نداشته ایم و این یعنی هدف ما نوکری و خدمت به مردم است.
کد خبر: ۱۰۰۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷ 06 November 2021

به گزارش تابناک کردستان، خلیل امینی مدیر کل بیمه ایران استان کردستان در گفتگو اختصاصی با تابناک، به مناسبت هشتاد و ششمین سالگرد تأسیس بیمه ایران و با عرض تبریک خدمت همه مردم و همکاران خود، اظهار داشت: در خصوص جلوگیری از جعل و حوادث ساختگی بیش از ۲۰ میلیارد تومان از هدر رفت منابع جلوگیری شده است.
امینی ادامه داد: از نظر رشد آماری همانند سال ۹۸ در سال گذشته (سال ۹۹) استان کردستان بازهم رتبه نخست گروه ۳ استانی را کسب کرد، که در خصوص عملکرد و خدمتگذاری خوب به مردم از جانب استاندار و مدیر عامل قبلی بیمه ایران کشور تقدیر نامه کسب گردیده است.
مدیر کل بیمه ایران استان کردستان عنوان کرد: در هفت ماهه سال ۱۴۰۰ توانسته ایم با خدمت رسانی به مردم عزیز و گرانقدر استان گامی در جهت اول رضایت و خرسندی خداوند متعال و نیز رسیدن به اهداف پیش بینی شده تلاش همگان صورت گرفته است.
خلیل امینی افزود: به امید آنکه در زیر سایه پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات بیشتری به مردم گرانقدر نمایان گردد و سپس رضایت مردمی در چارچوب اهداف سازمانی و نیز رسیدن با اهداف پیش بینی شده اقدام نماییم.
خلیل امینی مدیر کل بیمه ایران استان کردستان بیان کرد: مضافاً امسال با ارتقاء ۵۹ درصدی مبلغی آمار نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی را داریم، در زمینه خسارات نیز در پایان سال گذشته تمام پرونده‌های خسارت جانی که کامل شده بود پرداخت و تسویه گردیده است.

امینی اضافه کرد: در خصوص پرداخت خسارات در هفت ماهه امسال نسبت به سال گذشته رشد ۵۸ درصدی را داشته ایم که این نشان از جدیت بیمه ایران و تلاش همکاران در اصل مشتری مداری، خدمت رسانی سریعتر، دقیق و واقعی را نشان می‌دهد.
خلیل امینی مدیر کل بیمه ایران در استان کردستان با اشاره به شرایط کرونا بیان داشت: در شرایط موجود ناشی از کرونا، توزیع ماسک و الکل در بین تمامی همکاران انجام می‌شود و همه روز بعد از پایان وقت اداری تمامی ساختمان و محیط اداری و بخش‌های مختلف آن ضد عفونی خواهد شد و برای مردم گرانقدر در ورودی و بخش‌های مختلف دستگاه ضد عفونی نصب گردیده است.
خلیل امینی همچنین در پایان سخنان خود عنوان کرد: بنده و تمامی همکارانم آماده ایم در هر شرایطی به مردم عزیز خدمت کنیم و این همان هدف ما یعنی نوکری خدمت به مردم است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار