سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان ضمن تشریح برنامه‌های هفته کارآفرینی گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری رویداد‌های هفته جهانی کارآفرینی، تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق بالا بردن انگیزش کارآفرینانه در بین جامعه به ویژه جوانان است تا عموم مردم برای راه‌اندازی کسب و کار ترغیب شوند.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 07 November 2021

به گزارش تابناک کردستان؛ سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان ضمن تشریح برنامه‌های هفته کارآفرینی گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری رویداد‌های هفته جهانی کارآفرینی، تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق بالا بردن انگیزش کارآفرینانه در بین جامعه به ویژه جوانان است تا عموم مردم برای راه‌اندازی کسب و کار ترغیب شوند.
احمدی گفت: هفته جهانی کارآفرینی یکی از بزرگترین رویداد‌های هماهنگ جهانی برای ترویج و توسعه کارآفرینی است که هر ساله در بازه زمانی ۱۶تا۲۲ نوامبر (۱۷ لغایت ۲۳ آبان‌ماه) برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در دنیای امروز، جامعه در مسیر توسعه، حرکت رو به جلو و پرشتاب دارد که با ایجاد بستر‌های لازم، منابع انسانی خود را به دانش و مهارت کارآفرینی مولد تجهیز کرده تا آن‌ها با استفاده از این توانمندی ارزشمند، سایر منابع جامعه و سازمان را به سوی ایجاد ارزش و حصول رشد و توسعه مدیریت هدایت کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با بیان تجارب کشور‌های موفق که امروز به توسعه یافتگی خود می‌بالند اشاره داشت کارآفرینان تنها به ایجاد فرصت شغلی جدید نمی‌پردازند بلکه با ساختار تفکر، تحرک و فرهنگ لازم و با استفاده از خلاقیت، تولید ارزش می‌کنند.
احمدی با تشریح ویژه برنامه‌های هفته جهانی کارآفرینی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان بیان داشت: برگزاری وبینار‌های آموزشی طراحی و توسعه پلن‌های کسب و کار با ابزار‌های دیجیتال ویژه کارآفرینان، صاحبان کسب و کار، دانشجویان، مربیان کارآفرینی و رؤسای مراکز تخصصی آموزش‌های کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار، وبینار بررسی ویژگی‌ها و شایستگی‌های لازم برای ورود به فرایند کارآفرینانه ویژه موسسان آموزشگاه‌های آزاد، وبینار آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و کارآفرینی ویژه دانشجویان و کارآفرینان و برگزاری دورهمی متخصصان حوزه با عنوان در مسیر کارآفرینی ویژه مهارت آموزان رشته‌های برق و اتومکانیک از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده توسط این اداره کل در هفته جهانی کارآفرینی می‌باشد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در پایان اظهار امیدواری کرد: با همراهی و همکاری همه متولیان و ذینفعان استان کردستان بتوان نسبت به گسترش فرهنگ کار و تلاش و کارآفرینی همت کرده تا شاهد شکوفایی اقتصاد استان باشیم.
یادآور می‌شود، هفته جهانی کارآفرینی هر سال در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۲ نوامبر مصادف با ۱۷ لغایت ۲۳ آبان ماه در تقویم جهانی ثبت شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار