بانوی سیاسی کوردستان در مجلس شورای اسلامی ایران در نطق پیش از دستور چندین روز گذشته با اشاره به امر استخدام فامیلی به دفاع از ملت و نقد حاکمیت پرداختند.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 11 November 2021
 
به گزارش تابناک کردستان ، سرکار خانم قاسمی پور به بحث شایستگی و استعداد اشاره فرمودند، اما اشاره به این موارد ذیل را لازم دانستم
-خانم نماینده بعد از حضور جنابعالی در مجلس شورای اسلامی ما شاهد حضور برادرتان در امور شهری و پوشیدن ردای شهرداری شهر مریوان هستیم. سرکار خانم قاسمی پور شما خودتان در خیابان‌های شهر مریوان چند قدمی پیاده روی کنید تا بخوانید شرح این داستان که حضور آقای قاسمی پور نشان از استعداد است یا فامیلی بازی؟
-خانم نماینده شما که جایگاه خود را نمی‌دانید و در بزرگترین تخلف سیاسی زادگاهتان دخالت کرده اید چگونه است که سخن از تعهد به قانون و جوابگو بودن مسوولان به مردم می‌زنید؟ اگر امکان دارد در مورد تخلف یا درست بود نتیجه انتخابات شورای شهر مریوان نطق بفرمائید. چرا در این مورد حرف نمی‌زنید آیا حفظ صندلی ریاست شهری مهم است یا شما خطائی نمیبینید؟
-خانم قاسمی پور اگر امکان دارد در مورد شرکت تعاونی‌هایی که به صورت ظاهری ثبت شده و دارند سرمایه حوزه انتخابی شما را به باد میدهند حرفی نمی‌زنید؟ خانم نماینده شهر مریوان شهر آشوب و قیام است چرا در مورد مظلومیت مردم و خیانت حضور مرز در کوردستان نطقی بیان نمی‌فرمایید.
- خانم نماینده شما منتخب شهر کلاش و حافظ اصالت ثبت شده هورامان هستید. چرا در مورد مشکلات شهری مریوان هیچ نقدی ندارید؟ چرا هر ساله در بحث تئاتر خیابانی عده‌ای از کسب مسوولیت خداحافظی کرده و می‌فرمانید که دیگر وقت میدان خالی کردن برای جوانان است و سال بعد همان به نام شخص رفته همه کار تئاتر می‌شود؟
- بانوی سیاسی کوردستان شما داروغه شهر هستید و مردم به بخاطر بودنتان آسوده خوابیده اند یادنتان نرود خدا از حق الله می‌گذرد، اما از حق الناس نه

علی کرمی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار