در حوزه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها در سطح کشور:
با حضور مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی و مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول سازمان زندان‌های کشور از رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 13 November 2021

به گزارش تابناک کردستان در این جلسه که در دفتر رئیس کل دادگستری استان کردستان برگزار شد، خشایار جمشیدی مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان زندان‌های کشور ضمن تقدیر از دستگاه قضایی استان کردستان در کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان کردستان، اظهار داشت: در ارزیابی بعمل آمده توسط معاونت راهبردی قوه قضاییه در بحث کاهش جمعیت کیفری، دادگستری استان کردستان موفق به کسب رتبه اول در کشور شده است.
جمشیدی کسب این موفقیت را مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان دانست و افزود: خوشبختانه با سرکشی و بازدید‌های مستمر رئیس کل دادگستری و قضات دستگاه قضایی استان، آمار جمعیت کیفری زندان‌های استان کردستان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته است و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان بر ادامه تلاش‌های دستگاه قضایی استان بر کاهش جمعیت کیفری تاکید کرد و افزود: موفقیت حاصل شده قطعا ناشی از الطاف خداوند تبارک و تعالی و نتیجه زحمات جهادی کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان و همچنین مجموعه زندان‌های استان بوده است.
وی افزود: بر اساس سند تحول قضایی بنا داریم تا با اجرایی کردن سیاست‌های دستگاه قضایی و منویات ریاست محترم قوه قضاییه صرفا مجرمین خطرناک و مخل امنیت جامعه در زندان‌ها محبوس باشند و با کمک خیرین و نیکوکاران در استان فرهنگی کردستان، از جمعیت زندانیان جرایم مالی بکاهیم.
در پایان این جلسه، لوح تقدیر با امضای رئیس سازمان زندان‌های کشور به حجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان و محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان اهدا گردید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار