چقدر زود دیر میشود؛ این شاکله‌ی گفتگوی عصر تقارن تمدن‌ها است. گویی همین دیروز بود که آقای رحمانی فضلی وزیرکشوردولت تدبیر وامید، در خاک مقدس کردستان فرمودند که دولت شخص شایسته‌ای درجمع مردم کردستان پیدا نکرده است برای تصدی استانداری و به این دلیل غیر بومی در کردستان استاندار میشود.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷ 13 November 2021

به گزارش تابناک کردستان، دولت سیزدهم هم عجب گرفتار این باور است و کردستان انگار پهنای آزمایشگاهی است که هرکسی به خودش اجازه ابراز نظر را می‌دهد.
در کدام نقطه از تاریخ انقلاب اسلامی فرزندان کردستان به خود حق دخالت در استان دیگری را داده اند که فلان چهره مذهبی در تمام امورات دینی و سیاسی کردستان دخالت مینمایند؟ یا اینکه صحیفه ۴۲ ساله انقلاب اسلامی را ورق بزنید و بگویید کدام فرزند کردستان در استان همجوار توانسته است حتی نیروی خدماتی بشود دیگر مدیر تقدیم به آستانه مبارک آنانی که انتخاب می‌کنند.
البته صدا و سیمای مرکز کردستان، پتروشیمی کردستان هم در محاصره ایلامی‌های عزیز می‌باشد این در حالی است که فرزندان کردستان تا چند سال قبل به استان ایلام می‌رفتند اجازه ورود نمی‌یافتند، اما این بزرگواران سکان دو نهاد اقتصادی و فرهنگی کردستان را در دست گرفته اند و حتما بازهم فرزندان این استان فرهنگی شایسته نبوده اند.
آقای وزیر شما در آستانه انتخاب استاندار دولت سیزدهم هستید، چون تاریخ انقلاب ثابت کرده است که کردستان فرزند شایسته ندارد و این آب و خاک باید غریبه یا مدیران سفارشی اداره کنند ویااینکه وزیر محترم کار یکی ازنمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی دغدغه تعیین استانداربرای کردستان داشته باشندو دیگر قرار نیست کردستان در ریل توسعه قرار گیرد. آقای وزیر الان شما در برابر وجدان کردستانی‌ها جوابگو هستید بهتر است بجای سفارش به تخصص و تعهد اکتفا کنید
البته آقای وزیر! کردستان فقط گرفتار همسایه‌ها نیست و جدیدا ما با استان قم؛ خواهر خوانده شدیم و به دلیل نبود مادرمان در قید حیات، نماینده استان قم برای استان کردستان، استاندار انتخاب می‌کنند و نمایندگان مجلس کردستان هم درگیر انتخاب مدیران میانی شهرداری هستند درکل علی برکت الله آقای وزیر
کردستان خیلی هم فرزند شایسته دارد، درکوچه باغ‌های نخبگانش قدمی بزنید، رجال کارکشته فراوان دارد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار