طی بازدید رئیس کل دادگستری استان کردستان صورت گرفت:
حجت الاسلام حسینی در معیت اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان و در راستای حمایت قضایی از تولید، از دو کارخانه تولیدی واقع در شهرستان بیجار بازدید بعمل آورد.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱ 16 November 2021
به گزارش تابناک کردستان، رئیس کل دادگستری استان کردستان در حاشیه این بازدید که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید از قسمت‌های مختلف مجتمع فولاد بیجار گروس و کشتارگاه طیور آمین فیروزه بیجار بازدید کرد.
حجت الاسلام حسینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان، پیگیر تمام مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان بوده و در چارچوب قوانین و مقررات از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری می‌نماید.
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان افزود: معضل بیکاری از دلایل عمده ورود پرونده به دادگستری است و اگر اشتغال مولد و واقعی برای جوانان ایجاد شود به همان اندازه از افزایش پرونده‌های قضایی در کشور جلوگیری خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: دستگاه قضایی در سطح کلان و دادگستری‌های استان‌ها از هر اقدامی در راستای حمایت از تولید حمایت می‌کنند و بر اساس مقررات و قوانین از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری می‌نمایند.
وی افزود: مشکلات پیش روی مجتمع فولاد بیجار گروس با حمایت‌های قضایی دادگستری استان برطرف شده و تعداد اشتغال این کارخانه تا یک ماه آینده از ۶۵ نفر به ۱۰۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.
وی تاکید کرد: در خصوص کشتارگاه طیور آمین فیروزه بیجار نیز با رفع موانع تولید توسط ستاد اقتصاد مقاومتی استان، هم اکنون ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم در این واحد مشغول بکار هستند و در آینده نزدیک این تعداد به ۳۰۰ نفر خواهد رسید.
رئیس دستگاه قضایی استان کردستان افزود: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، دادگستری استان اگر در جایی با سستی و اهمال مسئولی در زمینه رفع موانع تولید مواجه شود، در راستای دستورالعمل ترک فعل مدیران موضوع را با جدیت بررسی و با هیچ فردی در این زمینه مماشات نخواهد کرد.
شایان ذکر است که مجتمع فولاد بیجار گروس در ۴۰ کیلومتری شهرستان بیجار قرار دارد و سالانه ۳۰۰ هزار تن کنسانتره فرآوری سنگ آهن تولید می‌کند و همچنین کشتارگاه طیورآمین فیروزه بیجار نزدیک به یک ماه است که مجددا و با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان شروع به فعالیت نموده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار