در کردستان لحظات انتظار و استرس به اتمام رسیده و تاریخ تکرار شده است.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 16 November 2021
به گزارش تابناک کردستان، یادمان هست که در دولت دوم کلید که هزاران وعده آبادانی و خدمت رسانی شنیدیم و اولین اقدامش هم با استاندار بومی شروع می‌شد، بعد از مطرح شدن هزاران نام شیعه و سنی از گنجینه هیات دولت آقای تاجر که شنیده‌ها از کمک مالی ایشان به ستاد روحانی می‌داد بر صندلی استانداری کوردستان تکیه دادند و میوه این انتخاب خدمت به مرغ دانه و شریکانش بود.
الان دولت سیزدهم گویی آینه تمام معنای دولت دوازدهم است و نیت به ابقای استاندار فعلی دارند و این تنها دلیل عدم انتخاب استاندار کوردستان است.
از قدیم و الایام گفته اند در جامعه‌ای که پول حرف اول را می‌زند دیگر قید انسانیت و شرافت را باید بخشید.
مرادنیا و همراهانش با خیال آسوده دارند برای ۴ سال دیگر برنامه ریزی می‌کنند درگیر بخشش امتیاز هستند و ملت را جلسات هر هفته هیات دولت سرگرم کرده و کم نیستند بازیگران این تءاتر؛ شاید هم بد نباشد که مدیرکل همیشه عاشق تءاتر اداره ارشاد یک جشنواره تءاتر سالانه انتخاب استاندار برپا بکنند و آقای تاجر فکر کند به ستاد انتخابات کمک می‌کند و به این جشنواره کمک مالی کند.
البته ارزو بر جوانان عیب نیست. بزرگوارانی که همچون مرید هیات دولت بیش از صد روز است در راه تهران هستند در این جشنواره سالانه انتخاب استانداراسفلی نقش کنند.
دیگر بس است و با تمدید حکم دوباره آقای مرادنیا به حکایت هزار و یک شب انتخاب استاندار خاتمه بدهید.
علی کرمی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار