محسن آوید:
عضو کمیسیون هنری جوانان کشور گفت: این شکل از موسیقی به دلیل اینکه همیشه یک فضای غیرتخصصی داشته، عاری از کیفیت لازم بوده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 19 November 2021

به گزارش تابناک کردستان، محسن آوید اظهار داشت: این اتفاق وقتی شکلی جدی‌تر به خود می‌گیرد که تهیه‌کننده‌ها به افرادی که در عرصه آهنگسازی و خوانندگی کیفیت لازم را ندارند، بها می‌دهند. هر چند این گفته تمامی آثار را دربرنمی‌گیرد، ولی همانگونه که گفتم کلیت تولیدات در این حوزه چنین است.
وی با بیان اینکه موسیقی فقط به پاپ و سنتی خلاصه نمی‌شود، گفت: محدود شدن موسیقی به دو گونه پاپ و سنتی اشتباهی است که رایج شده و به آن اعتقادی ندارم. در حقیقت در این شکل از هنر، موسیقی‌هایی وجود دارند که من از آن به عنوان موسیقی آگاهانه تلفیقی نام می‌برم.
آوید با اشاره به اینکه نقد من به موسیقی بی‌کیفیت بیشتر معطوف به افرادی است که بدون داشتن تحصیلات کافی وارد این حوزه می‌شوند، بیان داشت: این دسته افراد جدا از اینکه سواد موسیقی ندارند، در داشتن هنر موسیقی نیز بی‌بهره هستند، چون گاهی مواقع عده‌ای به صورت ذاتی هنر موسیقی دارند و نامشان هم در تاریخ موسیقی ماندگار شده است، اما در شرایط فعلی نه سواد موسیقی چندان پررنگ است نه هنر موسیقی!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار