طی مراسمی و همزمان با برگزاری چهلمین محفل ادبی ساز و سخن، برگزیدگان مسابقه نقاشی با عنوان عطر وحدت در حوزه هنری بیجار تقدیر و تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 20 November 2021

 

به گزارش تابناک کردستان، چهلمین محفل ماهانه ادبی ساز و سخن همراه با تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی با موضوع «عطرِوحدت» در ساختمان حوزه هنری بیجار برگزار شد.

در جریان برگزاری این محفل ساز و سخن، علاوه بر شعرخوانی و نی نوازی هنرمندان بیجار، پنج نوجوان برگزیده مسابقه نقاشی عطر وحدت هم معرفی و با اهداء لوح تقدیر از آنها تجلیل به عمل آمد.

رئیس حوزه هنری بیجار در آغاز مراسم ضمن عرض تسلیت عروج شهادت گونه پنج نفر از پاسداران غیور هوا فضا که متاسفانه بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: برگزاری نشست های ادبی و هنری در شهرستان بیجار یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

وی برگزاری مراسم اختتامیه مسابقه نقاشی عطر وحدت همزمان با برگزاری محل ساز و سخن با حضور هنرمندان برجسته بیجاری را موجب تشویق نوجوانان به فعالیت های بیشتر هنری عنوان کرد و افزود: انتظار می رود که با الگوسازی درست و صحیح زمینه برای رشد فعالیت های هنری و فرهنگی در این شهرستان فراهم شود.

خضری ضمن اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت هفته وحدت، عنوان کرد: خوشبختانه بعد از انتشار فراخوان در مجموع 100 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و با رای هیات داوران پنج اثر برگزیده مشخص شدند.

وی گفت: با رای هیات داوران، طناز نوری جاهد، امیرمحمد پژوه، رادمهر محبوبی، علیرضا اسماعیلی و امیرعلی میرزازاده به عنوان نفرات برتر مشخص شده و امروز از این عزیزان تقدیر و تشکر می شود.

رئیس حوزه هنری بیجار در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل همه اصحاب فرهنگ و هنر، عنوان کرد: ما در حوزه هنری بیجار متناسب با ظرفیت های در اختیار آمادگی داریم تا از فعالیت های شما عزیزان حمایت کنیم و انتظار می رود که این روند در نهایت زمینه ساز ارتقاء فعالیت های فرهنگی در شهرستان باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار