برنده جنگ قدرت انتخاب استاندار کردستان؛ دکتر زارعی کوشا هستند و کلاغ‌ها خبر رسان از تردد بسیار مریدان قدرت در مسیر شهر قروه و ترافیک سنگین کوچه آقای استاندار می‌دهند ، تبریک‌های خاص شبکه اجتماعی تا استوری کردن عکس دکتر زارعی کوشا خبر خوبی نیست.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸ 20 November 2021


به گزارش تابناک کردستان، بی تردید دکتر زارعی کوشا با رزومه قابل توجه متاسفانه به دلیل دور بودن از زادگاه مادری، کمتر از کوردستان و مشکلات این استان اطلاع دارند و الان این سهم خواهان هستند که به صورت روابط خود را به استاندار جوان نزدیک می‌کنند. شنیده‌ها حکایت از حضور دکتر زارعی کوشا در سمت استاندار کوردستان از روز دوشنبه می‌دهند، اما قرار است این حضور چگونه باشد؟ دکتر زارعی کوشا باید از چهار سال حضور آقای مرادنیا را برای خود چراغ راهی بسازند. دایره انتخابات آقای مرادنیا محدود و عدم باور به رسانه و اطلاع رسانی مازاد بر عوامل گردید که آقای مرادنیا به عنوان استانداری ضعیف در اذهان بمانند.
آقای مرادنیا ارادت به دوستان و همرانش را به حدی رسانده که قرار است در روز‌های آخر حضورشان از دایره معتمدین خود در مراسمی تشکر و قدردانی کنند.
بنرهای سطح شهر، پیام‌های تبریک شبکه‌های اجتماعی و … نشان از نزدیک شدن عده‌ای همیشه مدیر به استاندار جدید می‌دهد و قرار است محدوده انتخاب استاندار جدید به عده‌ای خاص محدود گردد و اینگونه خبری از توسعه نیست.
کوردستان در چنگال عده‌ای منفعت طلب اسیر است و قرار نیست به سمت آزادی در حرکت باشد، چون کوردستان عامل اشخاص خاص است.
علی کرمی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار