امین مرادی :
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان توجه به تفکر بسیجی و جهادی را راهکار عبور از مشکلات کشور در تمامی بخش‌ها عنوان کرد و گفت: ترویج روحیه و فکر بسیج با زبان هنر یکی از نیاز‌های کنونی جامعه است.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 21 November 2021
به گزارش تابناک کردستان، امین مرادی در گفتگوی مجازی با خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان، ضمن تبریک و گرامیداشت ایام هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج به عنوان یک تفکر باعث برون رفت کشور از مشکلات مختلف به ویژه در هشت سال دفاع مقدس بود.
وی ضمن تاکید بر ترویج هر چه بیشتر روحیه بسیجی و جهادی در سطح جامعه، افزود: بعد از هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های بی مثال بسیجیان، خوشبختانه در دیگر عرصه‌ها نیز بسیج حضور ویژه در صحنه داشته و به برکت این تفکر است که امروز هم در زمینه‌های مختلف بسیج همچنان پیشگام است.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ادامه داد: در دو سال اخیر و به دنبال شیوع ویروس کرونا، بسیج در عرصه خدمت رسانی به مردم و حمایت از آن‌ها همچنان پیشگام بود و به همین دلیل است که ما باید این روحیه بسیجی را حفظ کرده و برای ترویج آن برنامه ریزی داشته باشیم.
وی با اشاره به برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در راستای گرامیداشت ایام هفته بسیج، بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما اکران ویژه فیلم سینمای منصور در پردیس‌های بهمن سنندج، مهر سقز و آزادی بیجار است.
مرادی ضمن اشاره به همکاری و مشارکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کردستان برای این اکران ویژه فیلم سینمایی منصور، اظهار کرد: اکران‌های ویژه فیلم منصور برای اقشار مختلف مردم از جمله فعالان فرهنگی استان، بسیجیان و علاقمندان به هنر سینما خواهد بود.
مرادی به برگزاری محفل ادبی و شعرخوانی همسر وفادار در سنندج اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام هفته بسیج محفل ادبی و شعرخوانی همسر وفادار در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیده فاطمه اسدی در سنندج برگزار می‌شود.
وی ضمن اشاره به جزییات بیشتر این برنامه، بیان کرد: این محفل شعرخوانی با حضور شماری از شعرای برجسته استان و یک شاعره برجسته کشوری در سنندج برگزار می‌شود و علاوه بر حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، بسیج هنرمندان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در برگزاری آن مشارکت دارند.
وی به برگزاری نمایشگاه‌های تجسمی در شهرستان‌های مختلف استان کردستان اشاره کرد و گفت: در همین راستا گالری سوره در سنندج، گالری مانا در سقز و گالری مهر در بیجار در ایام هفته بسیج میزبان آثار تجسمی هنرمندان خواهند بود.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان برگزاری مراسم رونمایی کتاب و برپای نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و یادآور شد: نمایشگاه کتاب که از هفته قبل افتتاح شده بود، همزمان با ایام هفته بسیج در پریس سینمایی بهمن سنندج نیز ادامه خواهد داشت.
وی تقدیر از بسیجیان هنرمند و دیدار با آن‌ها و همچنین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی در ایام هفته بسیج در استان کردستان عنوان کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار