مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیتِ نقش و فعالیت حوزه سیستم‌های مخابراتی در استان، از سرمایه گذاری شش میلیارد و ۹۱۲ میلیون تومانی مخابرات در سال جاری در این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴ 23 November 2021
به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت با اعلام اینکه این حوزه به لحاظ اجرای اقدامات و پروژه‌های فنی در خصوص ایجاد و توسعه مراکز مخابراتی، بهینه سازی ارتباط مزاکز موجود با بهره گیری از نصب تجهیزات سخت افزاری جدید با تکنولوژی روز و... نقش تاثیرگذاری در ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس‌های تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت ایفا نموده است اظهارداشت: ارزیابی علمی و عملی شاخص‌های عملکردی این حوزه موید این مهم است.

وی با اشاره به اجرای ۱۰۵ طرح در حوزه سیستم‌های مخابراتی از ابتدای سال جاری تا کنون با همت و عزم جدی همکارانِ این حوزه خاطر نشان ساخت: طرح‌های مذکور در نقاط روستایی و شهری استان عملیاتی شده اند.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای اجرایی نمودن این طرح‌ها یادآور شد: افزایش تعداد پورت‌های ADSL به میزان سه هزار و ۳۹۲ پورت در قالب ۴۴ طرح، افزایش پورت‌های تلفن ثابت به تعداد ۳۶۸ پورت در قالب پنج طرح، تعویض تجهیزات قدیمی و خارج از رده با نصب سوئیچ جدید با تکنولوژی روز با عنوان ۲۰ طرح و سه هزار و ۷۱۲ پورت، پروژه طرح خدمات رسانی با اجرای طرح اختصاصی به تعداد ۳۲۰ پورت و در قالب پنج طرح از جمله پروژه‌های اجرا شده توسط مخابرات منطقه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه نصب تجهیزات برای ارائه اینترنت پرسرعت در محل، در قالب ۱۸ طرح و ۸۹۶ پورت و نصب سویئچ تلفن ثابت و ایجاد مرکز مخابراتی با اجرای هفت طرح و تعداد ۷۰۴ پورت از دیگر اقدامات این مجموعه در حوزه سیستم‌های مخابراتی است افزود: توجه به نیاز و مطالبات به حق و منطقی مخابراتی و ارتباطی مشتریان از استراتژی‌های دارای اولویت منطقه است.

حکمت همچنین، از نصب کافوی نوری جدید در نقاط شهری به منظور ارائه سرویس‌های تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت ADSL و VDSL در قالب شش طرح و دو هزار و ۳۳۶ پورت خبر داد.

وی بیان داشت: مخابرات منطقه با سرمایه گذاری شش میلیارد و ۹۱۲ میلیون تومان به منظور تامین امکانات و تجهیزات لازم در حوزه سیستم‌های مخابراتی، در اجرای هفت پروژه در قالب ۱۰۵ طرح و ۱۱ هزار و ۷۲۸ پورتِ یاد شده موفق عمل نموده است.

وی فراهم نمودن شرایط مناسب، برای ارائه به موقع و پاسخگویی به نیازمشتریان جدید را، از اهداف و مزایای طرح‌های اجرا شده در نقاط مختلف استان دانست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار