اسماعیل زارعی کوشا :
استاندار کردستان گفت: با اتکا به جوانان خوش فکر ، بسیجی و پرتوان گام‌های بلندی برای اعتلا و پیشرفت استان برمی‌داریم.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 24 November 2021
به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در گردهمایی بزرگ بسیجیان در سنندج اظهار داشت: امروز در کردستان در یک نقطه عزیمت و شروع واقع شدیم تا در فضایی که با بصیرت و فضل مردم و به برکت خون شهیدان، جریان انقلابی در قوای سه گانه در مسند امور قرار گرفته در خدمت به مردم و پیشرفت همه جانبه استان تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: هفته بسیج فرصت مغتنمی برای بازنگری گذشته، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف است که آینده را با ایمان و قدرت بیشتر به سمت جلو به پیش ببریم.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: در بازخوانی و بازنگری پیام پیامبرگونه امام راحل برای تشکیل بسیج نکته مهم آن عنوانی است که با بسیج مستضعفین مطرح شده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) بسیج را محدود به یک قشر خاص و مکان جغرافیایی خاص نکردند حتی آن را فقط مختص به جهان اسلام هم نداستند بلکه تمام کسانی که در راه عدالت آزادی و توحید قدم برداشتند و در جای جای این عالم، مستضعف واقع شدند خطاب این پیام امام راحل است.

زارعی‌کوشا یادآور شد: چتر بسیج سایه گستر بر روی همه انسان‌های آزاده در دنیا است و نگاه ما نسبت به بسیج باید متناسب با نگاه امام (ره) به این شجره طیبه باشد.

استاندار کردستان به ترسیم گام دوم انقلاب از جانب رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: باید نقاط ضعف را اصلاح و نقاط قوت خود را بیشتر تقویت کنیم و با توان بیشتر به سوی آینده قدم برداریم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار