گویا رقابت سوتی دادن، بین نماینده مریوان و آقای بایدن، رییس جمهور آمریکا برقرار است. ما که به آمریکا دسترسی نداریم، اما زاده استان خاصی هستیم با لقب فرهنگی و زادگاه شاعران، نویسندگان، محققان و… که تاریخ ساز بوده اند -البته در نگاه مثبت؛ اما خانم نماینده قرار است نام خود و متاسفانه کردستان را در زمینه منفی کتاب گینس به ثبت برساند.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰ 24 November 2021

به گزارش تابناک کردستان، معلوم نیست خانم نماینده از کدامین دانشگاه مدرک گرفته اند که اوضاع گفتمانی ایشان در تریبون مجلس-اهانت به معلمین- در جلسه تودیع و معارفه استاندار کردستان هم نحوه تلفظ خیر مقدم در خدمت وزیر کشور، گل سوسیداد نطقهایتان شد.
خانم دکتر در نطق پیش از دستورتان فرموده بودید که وقت شایسته سالاری است وبایدازفامیل بازی دور‌ی کنیم. اگر می‌شود از شایستگی‌های آقای شهردار مریوان چند سطری را با آن نطق زیبایتان برای عموم بیان بفرمایید.
خانم قاسمی پور ادب شرط می‌کند صادق باشیم و رسالت کاری حکم می‌کند حقیقت را بگوییم. دلیل سکوت شما در زمینه تایید صلاحیت منتخبین شورای شهر مریوان چیست؟ خانم دکتر اگر امکان دارد لیستی از شرکت تعاونی‌های روستایی که در سه سال گذشته در شهر‌های مریوان و سروآباد ثبت شده را منتشر کنید با نام هیات مدیره و درصد سهام این اشخاص؛ راستی خانم دکتر الان که مرکزنشین هستید چرا با این همه معلومات ادبی به انیستیتوی زبان فارسی مراجعه نمی‌کنید و تادر حفظ زبان رسمی کشور، گام‌های استواری بردارید.
علی کرمی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار