متاسفانه در ساختار اداری از دهه هفتاد به بعد امورات در قالب رفاقت و سفارش پیش می‌رفت و چند صباحی است که امورات و انجام آن به صورت جامع تغییر کرده است. در حال حاضر اکثر قریب به اتفاق امور براساس کادوی شرعی پیش می‌رود.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹ 27 November 2021

به گزارش تابناک کردستان، اقتصادی جامعه هم در مسیر سرپایینی قرار گرفته و هرچه هم پیش میرویم از اندازه سفره خانواده‌ها کم میشود و درمان به عنوان بخش اساسی زندگی انسانی در مرحله فراموشی قرار دارد. هزینه سرسام آور دکتر‌های متخصص، عدم در دسترس بودن دارو و… موجب گردیده که شهروندان به سمت مراکز دولتی پیش بروند و اینگونه است که درمان سفارشی کلید خورده است.
کردستان به عنوان استان کمتر توسعه یافته از این امر به دور نیست و بحث درمان سفارشی به نحوه خاصی قابل لمس است. به عنوان نمونه به کلینیک… دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مهد سفارش و برخورد سلیقه‌ای است. کافی است به این واحد درمانی مراجعه کنید. مقصدی پذیرش اولین عامل عدم پذیرش و مبلغ متخصصان بیرون است، در گام بعد این مسوول پذیرش تعیین کننده است و شما بسته به نوع سفارش مورد استقبال قرار می‌گیرید. مثلا مسوول پذیرش تعیین کننده معیار سنی مراجعه کننده می‌گردد. در کل می‌توان گفت که درمان سفارشی امری غیرقابل انکار دانشگاه علوم پزشکی است

علی کرمی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار