به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد احسان در استان کردستان برای دومین بار ۲۰ سری جهیزیه کامل به خانواده های نیازمند اهدا گردید .
کد خبر: ۱۰۱۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 02 December 2021

به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام و المسلمین حیدری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کردستان بیان کرد: امروز دومین مرحله توزیع بیست جهیزیه به نوعروسان کردستانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و بنیاد احسان و به کمک جهادگران عزیز به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدری عنوان کرد: همچنین از ابتدای سال تا کنون ۴۰ سری جهیزیه کامل به خانواده‌های نیازمند اهدا گردیده است و به کمک خداوند تا پایان سال نیز ۳۱ سری حهیزیه دیگر توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام حیدری معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی خاطرنشان کرد: اقلام هر سری جهیزیه شامل گاز، یخچال، فرش، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و وسایل جانبی برای یک زندگی می‌باشد، لازم به ذکر است تمامی اقلام در هر سری جهیزیه بنا به سخنان رهبر در خصوص حمایت از کالای ایرانی، ساخت ایران اسلامی می‌باشد.

حجت‌الاسلام حیدری در پایان ذکر کرد: امیدواریم که این کار‌ها باعث شود که یک زندگی ساده شروع شود و جوان‌ها بتوانند با حداقل وسایل مورد نیاز زندگی خود را آغاز کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار