رئیس سازمان جهاد کشاورزی در پنجمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی:
سپری با بیان اینکه جهاد سازندگی و سپاه در زمان جنگ تحمیلی دست اخوت و برادری دادند و از مرز‌های کشور دفاع کردند اضهار کرد: اکنون نیز برادرانه وارد عرصه‌ی بازار شده اند و با نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها عدالت را در بازار پیاده می‌سازند.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ 08 December 2021
به گزارش تابناک کردستان، پنجمین حلسه قرارگاه امنیت با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، مدیران کل ادارات تعزیرات حکومتی، غله و خدمات بازرگانی، دامپزشکی، امور پشتیبانی اموردام، دامپزشکی، سازمان تعاون روستائی، سازمان صمت، مسئول بسیج اصناف، معاونین و مدیران ستادی برزگار شد.
محمد فرید سپری تصریح کرد: بر اساس مصوبات کارگروه ستاد تنظیم بازار و کارگروه اقتصادی وزارت، بر آن شدیم همگام با کل کشور، قرارگاه امنیت غذایی را تشکیل و با کمک سازمان صمت و بسیج مستضعفین، بازار تولید تا مصرف محصولات کشاورزی را نظارت کنیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص پایش بازار محصولات کشاورزی افزود: با توجه به گستره بازار عرضه، چشم امید دولت به قرارگاه نظارت و بازرسی بازار است، چرا که در این قرارگاه تمام سازمان‌های متولی بسیج شده اند و دست به دست هم میتوان بازار را کنترل و از تخلف برخی سودجویان، هر چند انگشت شمار هم باشند جلوگیری نمود.
در ادامه نحوه برخورد با متخلفین و گرانفروشان بررسی و نحوه تشکیل پرونده و معرفی به سازمان تعزیرات استان بررسی شد.
سپری با تاکید براینکه: نان قوت لایموت مردم است و باید تولید آن با کیفیت و رضایتمندی مردم باشد تصریح کرد: کماکان شرکت غله و خدمات بازرگانی با همکاری بسیج کار نظارت بر نانوایی‌های سطح شهر را به خوبی انجام دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار