فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدعیان حقوق بشر با وجود اینکه عمق ظلم به شهیده اسدی و خانواده‌اش را دیدند آن را بایکوت رسانه‌ای هم کردند.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 26 December 2021
به گزارش تابناک کردستان، سردار محمد باقرزاده روز یکشنبه در مراسم چهلم شهیده فاطمه اسدی که در مجتمع فجر سنندج اظهار داشت: در اوایل انقلاب در حالی که همه ملت ایران در شادی بودند ضدانقلاب اجازه نداد مردم کرد شیرینی و حلاوت این پیروزی را بچشند و این بزرگترین ظلم به مردم کردستان بود.

شهیده فاطمه اسدی در سال ۱۳۳۹ در روستای «ماموخ» از توابع شهرستان دیواندره به دنیا آمد؛ او سال ۱۳۶۳ برای آزادی همسرش از دست یکی از گروهک‌های معاند به اردوگاه آنان می‌رود و پس از یک ماه آزار و شکنجه، مظلومانه به شهادت می‌رسد.

پیکر مطهر او پس از ۳۷ سال سرانجام در روز ۱۷ آبان سال ۱۴۰۰ در کوه‌های چهل چشمه دیواندره تفحص شد و پس از برگزاری مراسم وداع شهر‌های مشهد، قم، تهران و کرمانشاه، در نهایت درجوار مرقد بی بی هاجر خاتون (س) در سنندج برای همیشه آرام گرفت.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح اضافه کرد: هنوز پایه‌های انقلاب مستحکم نشده بود و ارکان حکومت شکل نگرفته بود که عده‌ای سهم‌خواهی می‌کردند و با گفتمان خشونت دنبال تحمیل خواسته‌های خود بودند که باید این تاریخ را دوباره بخوانیم و عبرت بگیریم.

سردار باقرزاده افزود: فرقی نمی‌کند گروهک منحله دموکرات یا داعش باشد این اصحاب اخدود هستند خدا آن‌ها را لعنت می‌کند و ایستادگی در برابر آنان عزت و سربلندی است.

وی با بیان اینکه مجلس شهید مجلس ذکر، تدبر و غفلت‌شکنی است، اضافه کرد: در کنار مظلومیت شهیده اسدی مظلومیت دیگری وجود دارد که آن بسیجی مظلومی است که در دفاع از این بانوی کرد او را شهید کرده بودند.

سردار باقرزاده گفت: این‌ها معتقد بودند که راه راست را ما می‌دانیم و همه باید به ما اقتدا کنند این‌ها دنبال تحمیل عقاید خود بودند و، چون مردم ایران مسلمان هستند دست رد به سینه دشمنان زدند.

وی اضافه کرد: راهبرد اصلی ضد انقلابی که عنوان مدافع خلق کرد را یدک می‌کشید، خشونت بود حال این خشونت گاه لفظی و گاهی فیزیکی صورت می‌گرفت.

سردار باقرزاده ادامه داد: ارعاب و ترور راهبرد ضدانقلاب است، این‌ها به دلیل اینکه در فرهنگ طاغوت استحاله شده بودند سطحی‌نگر بودند و دنبال تحمیل عقاید خود به مردم بودند.

وی افزود: کردستان در اوایل انقلاب به یک ویترین از خشونت‌ها و ناامنی‌ها تبدیل شده بود و مردم بدترین روز‌ها را تجربه کردند.

سردار باقرزاده اضافه کرد: حوادث جنگ اجازه نداد تا آنچه در کردستان اتفاق افتاد را کالبد شکافی کنیم، اما صدا و سیما باید به ابعاد جنایات ضدانقلاب در اوایل انقلاب بپردازد.

وی گفت: ترور و خشونت تنها گفتمان گروهک منحله دموکرات است وگرنه فاطمه اسدی چه گناهی کرده بود و این سوال باید برای همیشه در عمود تاریخ در ذهن نسل‌های انقلاب باشد که به چه گناهی این بانو را به شهادت رساندند.

وی اضافه کرد: مردم کردستان در طول تاریخ همواره ایثارگران مدافع ارزش‌های انقلاب بوده و در عرصه حاضر بوده‌اند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار داشت: شهیده فاطمه اسدی تیر خلاص را به ضدانقلاب زد، این زنی که در مقابل دشمن سرخم نکرد و عزیز شد و چهره واقعی گروهک منحله دموکرات و مدعیان مدافع کرد را به جهان نشان داد و مصطفی هجری و گروهک منحله دموکرات را با خاک یکسان کرد.

وی در بخش پایانی سخنانش از تفحص پیکر شهید دیگری از سقز خبر داد که هویت آن (توفیق احمدی) مشخص شده و با تدبیر و برنامه‌ریزی فرمانده سپاه کردستان، پیکر این شهید در سنندج و سقز تشییع و خاکسپاری می‌شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار