سردار غیب پور :
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) گفت : در نهم دی ماه به اراده پرودگار عالم مردم به میدان آمدند و پرونده فتنه را در کشور جمع کردند و به این خاطر است که نهم دی ماه یک یوم الله است
کد خبر: ۱۰۱۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 30 December 2021
به گزارش تابناک کردستان، سردار غیب پرور روز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه مردم سنندج اظهار کرد: در تاریخ ملت ایران و مسلمانان شاهد وقایعی هستیم که همچنان یاد آن‌ها زنده است و نهم دی ماه یکی از این وقایع تاریخی است.

وی افزود: باید به این مهم توجه کنیم که چرا ۹ دی یک واقعه تاریخی است.

سردار غیب پرور اظهار داشت: یکی از افتخارات نظام اسلامی ما این است که سالانه دو انتخابات را به طور متوسط داشته ایم، اما در خرداد ۸۸ ماجرا بالاتر از تلخ کامی افراد از انتخابات بود بلکه یک توطئه‌ای در قالب فتنه ۸۸ نهفته بود که اصل نظام را نشانه گرفته بود.

وی افزود: دشمنان ماجرای تیر ۷۸ را راه انداختند، اما سریع این ماجرا جمع شد، اما ۱۰ سال کار کردند تا فتنه سال ۸۸ را عملیاتی کنند.

سردار غیب پرور تصریح کرد: چهار دهه اخیر محترم‌ترین افراد پای صندوق‌های رأی بودند و هنگامی که جریان فتنه ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کرد به این بزرگواران اهانت کرد.

وی افزود: فتنه گران با دست زدن به انواع اقدامات شنیع و ضد فرهنگی به جان و مال مردم تعدی کردند و می‌توان گفت که قانون گریزی بزرگترین ظلمی بود که در سال ۸۸ به نظام شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) گفت: فتنه گران کمیته صیانت از آرا را مطرح کردند و آرا بازشماری شد، اما دوباره عقب نشینی نکردند و بیانیه‌های متعددی را صادر کردند.

سردار غیب پرور افزود: بزرگان نظام به موسوی اعلام کردند که این مسیر جهنمی است و آب در آسیاب دشمن ریختن است، اما وی از مواضع دشمن شادکن خود دست برنداشت.

وی اذعان کرد: همه عالم به ساحت نورانی سیدالشهدا می‌رسند سر ادب فرو می‌آورند، اما در سال ۸۸ شاهد اهانت فتنه گران به مقدسات مسلمانان و اهانت به ساحت مقدس سید الشهدا بودیم.

سردار غیب پرور اظهار داشت: در نهم دی ماه به اراده پرودگار عالم مردم به میدان آمدند و پرونده فتنه را در کشور جمع کردند و به این خاطر است که نهم دی ماه یک یوم الله اس و نباید در تاریخ این ملت و تاریخ انقلاب اسلامی گم شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: این روز‌ها سالگرد شهادت حاج قاسم عزیز است و نام و یاد این سردار رشید اسلام همواره در دل همه ایرانیان زنده خواهد بود.

سردار غیب پرور اظهار کرد: نیرو‌های مسلح برای سربلندی مردم همچنان شهید می‌دهند و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی و امنیت و آرامش مردم همچنان ادامه دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی فجر صادق بوده است و قاسم سلیمانی ستاره درخشانی در آسمان انقلاب بوده است و همگی ما منتظر طلوع خورشید هستیم.

سردار غیب پرور در پایان سخنان خود تصریح کرد: برخی نامحرمان بر سر سفره انقلاب نشستند و به مردم خیانت کردند و ناجوانمردانه گردن کلفت شدند و برای مردم مشکل اقتصادی و معیشتی ایجاد کردند لذا همه ما نسبت به مشکلات اقتصادی و معیشتی ناراضی هستیم، اما برای کاهش این دغدغه باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کنیم و بر مشکلات غلبه کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار