با حضور شاعرانی از ایران، افغانستان و پاکستان و به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمان ؛
به مناسبت ایام دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی همایش بین المللی شعر «شاخه‌ی طوبی» در سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 01 January 2022
به گزارش تابناک کردستان؛ همایش بین المللی شعر «شاخه‌ی طوبی» در دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و با حضور شاعرانی از ایران، افغانستان و پاکستان در کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سنندج برگزار می‌شود.
این همایش با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه بیت المقدس کردستان، سازمان بسیج مداحان، سازمان بسیج هنرمندان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان روز یکشنبه، ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰، راس ساعت ۱۰ صبح با حضور علاقمندان برگزار می‌شود.
در این آئین، شاعرانی از ایران و کشور‌های افغانستان و پاکستان از طریق اسکای روم حضور می‌یابند و اشعار و سروده‌های خویش را در وصف سردار دل‌ها برای حاضران قرائت خواهند کرد.
احمد شهریار از پاکستان، سید حکیم بینش و سیده کبری حسینی بلخی از افغانستان، نغمه مستشار نظامی دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی و برخی از شاعران مطرح در همایش بین المللی شعر شاخه‌ی طوبی حضور پیدا می‌کنند.
همچنین در این همایش برخی از مسئولان رده بالای استان و همچنین مدیران کل حضور پیدا می‌کنند و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.skyroom.online/ch/kordestanplib/shakhetooba از طریق اسکای روم در همایش بین المللی شعر شاخه‌ی طوبی حضور پیدا کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار