مهدی طالبی:
رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کردستان گفت: در سطح استان کردستان تعداد ۲۰ سری وسایل ورزشی که هر سری شامل ۲۶ قلم کالا ورزشی میباشد دربین مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و کانون مساجد و گروه‌های جهادی تهیه و توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ 05 January 2022
به گزارش تابناک کردستان، مهدی طالبی رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کردستان اظهار داشت: با راه اندازی پویش لیگ احسان در سطح کشور قرار شد ۲۵۰ خانه ورزش در مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها راه اندازی شود.
مهدی طالبی ادامه داد: که در پویش لیگ احسان ۲۵۰ سری وسایل ورزشی که در هر سری ۲۶ قلم کالا ورزشی موجود است را تامین کرده و در استان کردستان هم ۲۰ سری وسایل ورزشی در ۱۰ شهرستان بین مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها توزیع خواهد شد.
رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کردستان اضافه کرد: این پویش با همکاری کانون مساجد و گروه‌های جهادی راه اندازی شد و هدف این بود که جوانان به خان ورزش مناطق خود مراجعه کرده و ازاین وسایل استفاده کنند و باعث ایجاد نشاط و شادابی دربین جوانان شود. همچنین باتوجه به اینکه ورزش باعث دوری از آسیب‌های اجتماعی میشود به همین دلیل انشاالله توانسته باشیم دراین امر گام‌هایی را برداشته باشیم.
مهدی طالبی اضافه کرد: ارزش این اقلام ورزشی ۸۰۰ میلیون تومان می‌باشد و هم‌چنین در چندین مرحله‌های مختلف ما هم از بسته‌های معیشتی و بهداشتی تا ویلچر و جهیزیه و لوازم التحریر توسط ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گروه‌های جهادی و خیریه‌های سطح کشور و استان رزمایش‌های مختلف را برگزار شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار