اسماعیل زارعی کوشا :
استاندار کردستان گفت : فریب خوردگانی که خود را مدعی و مدافع مردم میخوانند امروز چشم های خود را باز کنند و بدانند که شهدای کردستان سند مظلومیت مردم کردستان هستند .
کد خبر: ۱۰۲۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 06 January 2022

به گزارش تابناک کردستان ، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در آیین  تشییع پیکر شهید توفیق احمدی و پیکر شهید گمنام اظهار داشت : شهید کردن مردم کردستان نشانه تزویر و ریاکاری کسانی است که در مقابل مردم و نظام با شعارهای دروغین ایستادند.

استاندار کردستان افزود: اگر مدعی استیفای حقوق مردم کُرد هستید با یک کاسبی که در روستایی کوچک مشغول کسب و کار است چه دشمنی داشتند؟
زارعی کوشا در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مردم کردستان اثبات کرده‌اند اجازه تفرقه افکنی به هیچکس نخواهند داد و همه توان خود را برای زنده نگه داشتن راه شهدا به کار می‌برند.
استاندار کردستان بیان کرد : ما مسوولان هم شبانه‌روز با تلاش همه جانبه در خدمت به مردم مسیر شهدا را ادامه خواهیم داد.

کوشا اضافه کرد : امروز روزی است که فضای این استان معطر به عطر ناب شهیدان شده است و شهادت بزرگترین سعادتی است که برای بندگان مقرب خود تعین کرده است. 

استاندار کردستان در آیین تشییع این دو پیکر شهید خاطرنشان کرد : امروز با خون شهیدان میثاق مجدد می‌بندیم که راه تابناک و پر افتخار شهیدان را با ولایتمداری، تلاش در جهت خدمت به مردم و انجام تکالیفمان ادامه خواهیم داد.

درپایان باری دیگر مردم انقلابی و ولایت مدار سنندج با حضور حماسه آفرینانه خود پیکر این دو شهید انقلاب اسلامی را بر سر دوش خود تشییع کردند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار