معمولا تغییر دولت‌ها مصادف است با تغییر مدیران و در چنین ایامی ست که سر و کله سودجویان پیدا می‌شود و اینگونه است که شایسته سالاری به حاشیه رفته و هرآنچه که پیش می‌آید در چهارچوب سفارش و رابطه صورت گرفته و متاسفانه این نوع انتخاب مدیریتی در استان کردستان به نحوه سازمان یافته‌ای در جریان بوده، هست و خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۲۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹ 06 January 2022
به گزارش تابناک کردستان در این میان فرهنگ به نحو خاصی همیشه مظلوم واقع شده و مورد بی مهری قرار می‌گیرد و حضور مدیران بی اطلاع و نا آشنا به فرهنگ هم نتوانسته مرهمی بر این درد بی درمان باشد و فقط زخم را عمیق‌تر کرده اند
عملکرد دولت دوم کلید و تدبیر در کردستان در راه فراموشی مطبوعات، بی توجهی به روزنامه نگاران قدم برداشتند و میوه این مدیریت؛ ضربه آخر را بر تنه نحیف مطبوعات زدند.
فرهنگ در کردستان در دولت گذشته فقط در قسمتی از هنر خلاصه شد. نشریات، هنر‌های تجسمی، موسیقی، سینما؛ همه و همه در صندوقچه فراموشی خاک خوردند.
دولت تمام شد و با زمزمه تغییر مدیران ما شاهد تغییر جناح سیاسی مدیران هستیم افرادی که اربابان آنان در کمال ناجوانمردی قبل از شروع استاندار جدید او را تنها گذاشته و بدون ارائه گزارشی در زمینه‌ی فعالیت‌ها و یا اوضاع جاری به نحوی سعی در تنگنا قرار دادن ایشان داشتند و اینک در این میانه بازماندگان کارنامه مردودتر از خوشان علی الرغم اینکه سه ماه از پایان ماموریتشان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گذشته و هیچ انگیزه‌ای برای حضور در اداره کل فرهنگ ارشاد نداشته و عملا ۱ ماه است در اداره کل حضور پیدا نکرده است، ولی متاسفانه هیچ گونه واکنشی از سوی مدیران ارشد وزارت ارشادو استان نسبت به این قضیه دیده نشده و همچنان اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فاقد مدیر است.
کلام آخر اینکه بر اساس شنیده‌ها کسانی خواهان در دست گرفتن مدیریت این دستگاه فرهنگی هستند که سابقه‌ای آنچنانی در این حوزه نداشته و انگار قرار نیست در اوضاع فرهنگی کردستان تغییری ایجاد شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار