طی حکمی از سوی مدیرعامل ؛
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان طی حکمی جمشید مرادی را به عنوان معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵ 08 January 2022

به گزارش تابناک کردستان مراسم معارفه معاون جدید خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا شنبه ۱۸ دی ماه با حضور مدیرعامل، معاونین و همکاران حوزه مشترکین آبفا کردستان برگزار گردید.
در این مراسم مهندس تخت شاهی مدیرعامل آبفا کردستان ضمن تقدیر از تلاش‌های صابر اسعدپناه معاون قبلی این حوزه که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، جمشید مرادی را به عنوان معاون جدید خدمات مشترکین و درآمد آبفا کردستان منصوب کرد.
مهندس تخت شاهی در این جلسه تاکید کرد: از معاونت جدید خدمات مشترکین شرکت انتظار می‌رود تا به کمک سایر واحد‌ها نسبت به ارتقای جایگاه آبفا در این بخش اقدام نماید.
وی بر ضرورت شناسایی و احیای درآمد‌های پنهان تاکید کرد و افزود: این معاونت به نوعی ویترین خدمات شرکت محسوب می‌شود و لذا باید زمینه رضایتمندی مردم و مشترکان را بیش از گذشته فراهم کند.
گفتنی است جمشید مرادی از نیرو‌های باسابقه شرکت می‌باشد که پیش از این و در دوران آب و فاضلاب روستایی سمت معاون مالی و مدیر شهرستان کامیاران را داشته است و پس از ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی نیز تاکنون به عنوان مدیر دفتر حقوقی و قرارداد‌های شرکت آبفا کردستان فعالیت می‌کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار