نمایش خیابانی "روزگار سرد" از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به عنوان یکی از آثار منتخ سومین جشنواره سراسری تئاتر "سردار آسمانی " به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ 12 January 2022
به گزارش تابناک کردستان، رییس حوزه هنری کردستان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سومین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی که از ۱۷ تا ۲۱ دی به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد نمایش روزگار سرد به نویسندگی امیر زارع زاده و کارگردانی سمیرا سلیمانی تولید حوزه هنری استان از بین ۱۳۵ اثر خیابانی ارسال شده توانست به بخش نهایی جشنواره راه پیدا کند.

امین مرادی با بیان اینکه "روزگار سرد" در این دوره با درخشش خود به عنوان یکی از آثار برتر راه یافته به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد، گفت: این نمایش در گلزار شهدای کرمان، میدان گنجعلی خان و دیگر نقاط شهر کرمان با موضوع نقش حاج قاسم سلیمانی در جلوگیری از سقوط اربیل عراق و مبارزه با داعش به اجرای عمومی گذاشته شد و با استقبال گسترده مخاطبان کرمانی مواجه شد.
وی اضافه کرد: نمایش "روزگارسرد" براساس رای هیات داوران بخش خیابانی این دوره از جشنواره در بخش موسیقی اثر برتر این بخش معرفی شد و در بخش کارگردانی نیز هیات داوران عنوان سوم کارگردانی را به کارگردان این نمایش "سمیراسلیمانی" اهدا کرد.

رییس حوزه هنری کردستان اظهار داشت:این نمایش ۱۵ دقیقه‌ای به عنوان یکی از آثار منتخب به جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش خیابانی معرفی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار