سردار سید صادق حسینی :
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت : تبیین و تحلیل انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شکست‌های دشمن و دستاوردهای انقلاب و نظام در داخل و خارج، ساختار سیاسی نوین نظام در منطقه از جمله مواردی است که انتظار داریم توسط اصحاب رسانه به آن پرداخته شود ، در شرایط کنونی در جنگ شناختی و نرم دشمن قرار داریم که مملو از فتنه‌ها و توطئه هاست و انتظار داریم رسانه‌ها به آن بپردازند.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 13 January 2022
به گزارش تابناک کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بمناسبت هفته بسیج رسانه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه کردستان، اظهار داشت: رسانه‌ها و فعالان این عرصه رسالت سنگینی بر عهده دارند و در مسیر انجام رسالت خود با انواع تخریب‌ها و تهمت‌ها روبرو می‌شوند.

سردار حسینی افزود: باید فعالان رسانه‌ای بدانند که دشمنان و مزدوران رسانه‌ای آن‌ها بدون رعایت موازین اخلاقی و بدون اینکه مواخذه شوند دست به تخریب و اهانت می‌زنند، چون آن‌ها شما را برای نظام می‌بینند و شما را دشمن خودشان می‌دانند و اصلاً انتظار نداشته باشید که شما را تهدید نکنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: چه بنویسید و چه ننویسید تا مادامی و زمانی که با آن‌ها نباشید علیه شما می‌نویسند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تأکید کرد: از خبرنگاران کردستان حمایت می‌کنیم و تک تک شما بزرگواران رسانه برای ما ارزشمند هستید و همه شما مورد حمایت‌های ظام هستید.

سردار حسینی ادامه داد: ما از اصحاب رسانه انتظار داریم تاریخ چهل ساله انقلاب را بازخوانی کنند و دستاورد‌های نظام و انقلاب را برای نسل‌های مختلف جامعه تبیین و تحلیل کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: ما می‌دانیم که شما رسالت سنگینی بر عهده دارید و سرمایه بزرگی به نام آبرو دارید که مورد هجمه کسانی که علیه نظام هستند، قرار می‌گیرید.

سردار سید صادق حسینی اضافه کرد: بعضی از شغل‌ها پنهان هستند و هر وقت موضوعی پیش می‌آید جایگاه آن‌ها نمایان می‌شود، اما خبرنگاران رسالت سنگینی بر عهده دارند و همواره خدمات و تلاش‌های آن‌ها نمایان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: تبیین و تحلیل انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شکست‌های دشمن و دستاورد‌های انقلاب و نظام در داخل و خارج، ساختار سیاسی نوین نظام در منطقه از جمله مواردی است که انتظار داریم توسط اصحاب رسانه به آن پرداخته شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه عنوان کرد: در شرایط کنونی در جنگ شناختی و نرم دشمن قرار داریم که مملو از فتنه‌ها و توطئه هاست و انتظار داریم رسانه‌ها به آن بپردازند.

سردار حسینی افزود: برجسته کردن نظام و انقلاب، شخصیت‌های بزرگ انقلابی، منظومه فکری امامین انقلاب در ابعاد مختلف و مکتب شهید سلیمانی در رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد چرا که این ترور‌ها و توطئه‌ها علیه نیرو‌های انقلابی ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید طرح دعوای واقعی ترور شهید سلیمانی از طرق رسانه‌ها پیگیری شود و عوامل این جنایت را در رسانه‌ها محکوم کنیم و در این راستا نیز تیم مذاکره کننده کشور باید عوامل اصلی ترور را در اختیار مجامع قضائی بین المللی قرار بدهند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: باید زبان رسانه را با هم افزایی تقویت کنیم و در این راستا بسیج رسانه‌ها و دستگاه‌های متولی حوزه رسانه باید مبحث آموزش خبرنگاران را مدنظر قرار دهند.

سردار حسینی افزود: دغدغه فعالان رسانه‌ای در خصوص اقتصاد رسانه و عدالت در آگهی‌های دولتی وارد بوده و بسیج رسانه باید در این خصوص مکاتباتی را با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص انجام دهد.

وی خطاب به فعالان رسانه‌ای استان خاطرنشان کرد: کارکرد و توانایی همه شما را می‌دانیم و انتظار داریم که در کنار خویش نیرو‌های توانمند را پرورش دهید.

سردار حسینی افزود: مزدوران رسانه‌ای دشمن به شما تهدید و اهانت می‌کنند تا بین اصحاب رسانه استان همگرایی ایجاد نشود چرا که آنان با این تهدید‌ها و تهمت‌ها تلاش می‌کنند که شما را ناامید کنند و از مسیر انقلاب شما را دور کنند.

سردار سید صادق حسینی ادامه داد:: مزدوران رسانه‌ای دشمن نه تعهدی دارند و نه کسی محاکمه شأن می‌کند، ولی ما باید هم دربرابرشان مقابله کنیم و هم تدبیر کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اتفاقات اخیر در خصوص زهرا محمدی و جرایم این زندانی سیاسی زندان سنندج اعلام کرد: این خانم عنصر اصلی ضد انقلاب و دموکرات بود و ادعای رسانه‌های ضدانقلاب و مزدوران آن‌ها کذب محض است.

سردار حسینی افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد خطبه‌های نماز جمعه مناطق کردنشین به زبان کردی توسط ائمه جمعه قرائت می‌شود، بیش از ۷۰ درصد برنامه‌های صدا و سیما استان کردستان به زبان کردی است و تدریس دانشگاه‌های ما به زبان کردی است.

وی خاطرنشان کرد: باید پیوست فرهنگی و اطلاع رسانی به موقع در مورد محکومان قضائی و سیاسی و امنیتی صورت گیرد تا دشمنان و مزدوران آن‌ها نتوانند موج سواری کنند و به نشر مطالب کذب بپردازند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان سخنان خود در خصوص دغدغه اصحاب رسانه نسبت به عملکرد دولتمردان جدید در استان اظهار کرد: باید یک درک و فهم مشترکی از نحوه استقرار مدیریت جدید داشته باشیم.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: امروز باید افراد صالح و توانمند و پاکدستی انتخاب شوند و آدم‌هایی که احساس مسئولیت پذیری و خدمت کردن و نوکری جامعه را به عنوان یک واقعیت عقیدتی دریافت کرده باشند مسئولیت بگیرند، چون پاسخگویی به مردم یک اصل مهم در مدیریت است باید افرادی بیایند که خودشان را نوکر مردم بدانند و هدفشان خیر و صلاح مردم باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار