حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) به صورت رسمی در استان کردستان کار خود را شروع کرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 13 January 2022


به گزارش تابناک کردستان، حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) که میخواهد با همدلی و همزبانی میان تمام اعضا و ملت و مردم برای پیشبرد اهداف خود استفاده کرده و از هرگونه اختلاف رهایی یابند.

همچنین حزب همدلی مردم تحول‌خواه رسالت اساسی و اصولی خویش را انجام وظیفه و ادای تکلیف شرعی در تمام برهه‌های زمانی و مکانی و رسیدن به خشنودی خداوند می‌داند و در این راستا، تمام تلاشش را بر دوری از هرگونه ناخالصی و شرک‌های آشکار و پنهان خواهد نمود.

این حزب، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را سندی در تعیین هویت ملی قلمداد نموده وتاکید موکدی بر اجرای تمام اصول و محتوای آن دارد. قانون اساسی بر محور اندیشه ولایت مطلقه فقیه، حاکمیت ملت و تحکیم و استقلال قوا پایدار شده و در چارچوب مبانی مردم سالاری دینی و انتخابات آزاد، نمود عینی پیدا می‌کند.

حزب همت می‌کوشد در جهت تامین نیاز‌های اساسی مردم و با التزام به حق سرنوشت سازی آنها، ضمن پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران- امام خمینی (ره) - و خون شهیدان عالی قدر و پیروی از، ولی فقیه زمان ” حضرت ایت الله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی” رهبر معظم انقلاب، حامی تحکیم پایه‌های عقیدتی و بنیادین جمهوری اسلامی با سیاست‌ها و برنامه‌های کاربردی خود می‌باشد.

رویکرد‌های کلی این حزب از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و اجرائی و حقوقی تشکیل شده است.

همچنین حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) در دولت جدید در استان کردستان با ریاست فرزاد مرادی به صورت رسمی کار و فعالیت خود را در سرتاسر استان کردستان شروع کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار