استاندار کردستان از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی در سطح استان برای فردا سه‌شنبه به دلیل تداوم بارش ها و کاهش دمای هوا خبر داد و گفت: فردا فعالیت ادارات استان هم با دو ساعت تاخیر شروع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 17 January 2022
به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان ضمن شکرگزاری به پاس بارش‌های مناسب در سراسر استان و تقدیر از تلاش فرمانداران و مدیران در ستاد مدیریت بحران، اظهار داشت: با توجه به بارش برف در سراسر استان و کاهش دمای هوا فردا سه‌شنبه بیست و هشتم دی ماه تمامی مقاطع تحصیلی در سطح شهر و روستا تعطیل است و ادارات نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه علیرغم بارش‌های سنگین برف در دو روز گذشته شاهد کمترین مشکلات و بهترین عملکرد بودیم، گفت: تدابیر درست و به هنگام مدیران در حوزه‌های کاری خود باعث شد تا کمترین مشکل را در مدیریت وضعیت داشته باشیم.

زارعی‌کوشا در ادامه بر لزوم برف‌روبی و باز شدن راه‌های روستایی تا ۲۴ ساعت آینده در سطح استان تاکید کرد و افزود: تمامی نهاد‌ها و سازمان‌ها، پیمانکاران طرف قرارداد راه و شهرسازی و دیگر شرکت‌ها با ماشین‌آلات سنگین خود برای بازگشایی راه‌ها و مسیر‌های مسدود شده شهری و روستایی با راهداری همکاری داشته باشند.

استاندار کردستان عنوان کرد: ذخایر مناسب سوخت و دیگر اقلام مصرفی به اندازه کافی در استان وجود دارد و لازم است نهاد‌های مسئول نیز بر تداوم خدمت‌رسانی به مردم نظارت داشته باشند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه بارش برف با خدمت‌رسانی درست و به موقع مردم را خوشحال و شادی آنان را دوچندان می‌کند، گفت: برخورداری بدون مشکل مردم از خدماتی نظیر گاز، برق، آب و اینترنت در این شرایط بسیار در آرامش بخشی به مردم نقش دارد و مدیران با رصد مداوم شرایط بر خدمت‌رسانی‌ها نظارت کامل داشته باشند.

وی همچنین پویش مردمی در سطح استان و شهر سنندج برای تکاندن درختان از بارش سنگین برف را اقدامی مناسب ارزیابی کرد و گفت: راه‌اندازی پویش‌هایی از این دست علاوه بر همکاری با نهاد‌های خدمات رسان مانند شهرداری‌ها می‌تواند به شور و نشاط اجتماعی نیز منجر شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار