مردم عزیز شهرستان مریوان بدانید و آگاه باشید که فرماندارتان میتواند بی شک بحران‌های زیادی را مدیریت کند بدون آنکه شما احساس نگرانی کنید.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴ 18 January 2022
به گزارش تابناک کردستان، با بارش برف اخیر در سطح استان شاهد هستیم که جدای از خیر و برکت و شادی که با خود به همراه دارد، باعث ایجاد حوادث و اتفاق‌هایی میشود که با مدیریت بحران برخی از مسئولان در سطح استان هیچ آن بحران مدیریت و رفع نخواهد شد بلکه بدتر با تصمیمات و اقداماتشان کار را برای مردم سخت‌تر میکنند.

مطمئنا دیده اید که فرماندار شهرستان مریوان سوار بر موتور چهار چرخ در درون حیاط فرمانداری این شهرستان در حال ارائه گزارش می‌باشد، بماند کاری به آن نداریم که آن وسیله جزو امکانات ارتش می‌باشد و دراصل این نیرو‌های بزرگوار لطف داشته اند آنرا در اختیار آقای فرماندار گذاشته اند که برای دوردورشان وسیله خوب و خاطره انگیزی باشد، در همین موقعیت جا دارد به آقای آرتیکاس اقبال گفت؛ خداقوت آقای فرماندار، اگر احساس خستگی میکنید میتوانید کمی از خدمت رسانی دست بکشید.

جناب آقای فرماندار ما منکر آن نیستیم حجم بارندگی زیاد بوده و به تنهایی نمیتوانید کاری کنید و تجهیزات نیز کفاف نمیدهد، خیر، اما شما دیگر چرا؟ شماکه خود چندسال در ستاد مدیریت بحران استان خدمت کرده اید. باید بدانید که قبل از رخ دادن اتفاق طبیعی و یا بحرانی باید آنرا مدیریت کرد.

لطفاً اگر میشود با همان موتور چهار چرخ از حیاط فرمانداری خارج شوید و سری به خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر سطح شهر مریوان بزنید و ببینید که مردم بدلیل وجود برف در کوچه‌ها و جلوی درب خانه هایشان نمیتوانند ماشین‌های شان را بیرون بیاورند.

به همین دلیل است که کرایه تاکسی یک مسیر تا چند برابر افزایش یافته است. پس واقعاً باید به شما گفت خسته نباشید بازدید‌های میدانی تان زیاد اثری ندارد همان در دفترتان بنشینید و خودتان را در دردسر نیاندازید.

کاش حداقل کاری برای تسریع در روند برف روبی توسط شهرداری شود تا آن‌ها بتوانند خیابان‌ها و کوچه هارا هرچه زودتر برف روبی کنند.

حال آقای فرماندار لطفاً از شما خواهش مندیم اگر میشود از فریب دادن مردم دست بکشید و به فکر حل بحران‌های پیش آمده باشید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار