محمد جباری :
دادستان کردستان گفت : در این چند روز با بارش برف اخیر شاهد تخلف هایی در نحوه توزیع آرد و نان دیده شده است ، باید به این تخلف ها رسیدگی شده و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود .
کد خبر: ۱۰۲۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱ 19 January 2022

به گزارش تابناک کردستان ، محمد جباری دادستان کل استان کردستان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان عنوان کرد : بارش‌های اخیر بحران نبود چراکه بحران تعاریف خاص خود را داشته اما با ادامه این وضعیت می‌تواند تبدیل به بحران شود.

 

دادستان کردستان افزود :  نظارت بر صنف تاکسیرانان و نانوایان در این چند روز اخیر، بیشتر نیاز بود و ما به این وضعیت و نحوه فعالیت گله‌ مندیم ، همچنین مسئولان شهری بایستی  در این ایام بهتر به مردم خدمت‌رسانی می‌کردند .

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان بیان کرد : در چند روز اخیر تخلفاتی در صنف تاکسیرانان انجام شده است دو تخلف در حوزه حمل‌ونقل؛ "امتناع از حمل مسافر و عدم رعایت‌های قیمت‌های مصوب" که نوعی سواستفاده است، انجام شده که برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

محمد جباری خاطر نشان کرد :  شهردار سنندج بر نحوه اجرای قانون الحاق تمرکز مربوط به تاکسیرانی نظارت داشته باشد رانندگان تاکسی از مزایای یارانه دولتی و تسهیلات استفاده کرده که باید در خدمت مردم باشند ،  باید شهردار سنندج بر نحوه اجرای قانون الحاق تمرکز مربوط به تاکسیرانی نظارت داشته باشد .

 

جباری ادامه داد : اگر تاکسیرانان همکاری نکنند نمی‌توان که مشکل حمل و نقل مسافران را حل کرد. همچنین صنوف مختلف در رفع بحران کمک کنند

 

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ همیاری و همکاری در مقابل بحران تاکید کرد و بیان داشت: همه ما خدمتگزار کوچک مردم هستیم و باید به نحو احسن به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان درخصوص اقدامات شهرداری سنندج گفت :  ضمن قدردانی از تلاش‌های شهردار و نیروهای شهرداری ،   علی‌رغم این اقدامات انجام شده، ضعف‌هایی هم در این چند روز بارش برف وجود داشته که نباید ادامه داشته  باشند ، و شهردار سنندج باید برنامه جامعی برای برف روبی و پاکسازی معابر داشته باشد و شهرداران مناطق باید هماهنگی‌ مضاعفی با شهردار مرکزی داشته باشند چراکه در صورت ادامه بارش‌ها، بحران‌های دیگر در راه است.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تاکید کرد: باید در دین برنامه جامع، شهردار ضعف‌ها، نیازمندی‌ها، امکانات و اعتبارات را در نظر گرفته و در وضعیت‌های این‌چنینی، تغذیه مسافران گرفتار در برف و تردد بایستی مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به تخلفاتی که این روزها از سوی برخی افراد صورت گرفته است، یادآور شد: تخلف در توزیع آرد نه تنها به عنوان جرم تعزیراتی بلکه به عنوان اخلال در نظام عرضه مایحتاج محسوب شده و جرم سنگینی هم دارد که در این زمینه قانون اجرا خواهد شد.

 

جباری با بیان اینکه تخلفاتی در نحوه توزیع نان و میزان چانه نانوایی‌ها صورت گرفته است، افزود: در صورت محرزشدن این تخلف باید با صنف مربوطه برابر قانون برخورد شود.ن ظارت بر عرضه مرغ در استان کردستان نه تنها در غرب کشور بلکه در کشور بی‌بدیل بود، اگر قیمت غیر منطقی است باید سخت با متخلفان برخورد شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار