اسماعیل زارعی کوشا:
استاندار کردستان گفت: نباید شادی، شور و شعف مردم از بارش‌های اخیر برف با خدمت‌رسانی مسئولان بیشتر و تبدیل به تلخی و ناخوشی شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۶ 20 January 2022


به گزارش تابناک کردستان: اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان اظهار داشت: خوشبختانه به لطف خداوند تعالی با توجه به بارش‌های اخیر تا حدی برطرف شده است.

استاندار کردستان ادامه داد: انصاف حکم کرده که علی‌رغم بیان نقاط ضعف و مشکلات، محدودیت‌ها و واقعیت‌ها را نیز در نظر گرفت و باید دانست که شادی، شور و شعف مردم از بارش‌های اخیر برف با خدمت‌رسانی مسئولان بیشتر و تبدیل به تلخی نشود.

زارعی کوشا بیان کرد: با تماسی که با وزیر کشور داشته ام ایشان قدردانی کردند از اینکه باتوجه به بارش‌های سنگین برف هیچگونه حادثه منجر به فوتی را در استان نداشته ایم، همچنین باید صدا و سیما و رسانه‌ها علی‌رغم اقدامات انجام‌شده، مشکلات را نیز منعکس کرده و در تهیه گزارشات تدابیر و تصمیمات استانی همچون اعمال محدودیت‌ها را نیز در نظر بگیرند.

استاندار کردستان افزود: از همه دستگاه‌های خدمات رسان، پلیس، ارتش سپاه، اورژانس و تمامی دستگاه‌های این حوزه قدردانی میکنیم و باید بدانیم که مرزبانان در سخت‌ترین شرایط در دمای ۳۰ درجه زیر صفر بدون برق و امکانات مشغول خدمت‌رسانی و دفاع از امنیت و آسایش مردم بودند.

اسماعیل زارعی کوشا خاطر نشان کرد: ممکن است که به‌خاطر جلوگیری از ایجا مشکل، ادارات را تعطیل کنیم، اما این به آن معنی نیست که مسئول آن اداره نیز تعطیل و در خانه بخوابد، اما باید همه دستگاه‌ها و امکانات برای خدمت‌رسانی پای کار و همکاری داشته باشند.

کوشا درادامه سخنان خود گفت: در چند روز اخیر شرایط برفی ضعف مدیریت شهری در شهرداری مناطق سطح شهر سنندج مشهود بود و دراین خصوص متاسفیم و این را به شهردار سنندج می‌گویم که حتما در انتخاب و ماندن مدیران شهرداری تجدید نظر کنید، اجازه ندهید ضعف مدیریت تاکسیرانی، همه خدمات را زیر سوال ببرد، باید با مدیریت و برنامه‌ریزی، اجازه داده نشود که در توزیع نان مشکلی برای مردم پیش بیاید و همین امشب برای فردا برنامه ریزی کنید.

استاندار کردستان اظهار کرد: هیچ مشکلی در تامین آب، سوخت، نان و اقلام اساسی مردم نداریم و واحد‌های نظارت و بازرسی باید جدی‌تر عمل کرده و پس از ۷۲ ساعت آینده گزارشی از کمبود‌ها و تکرار مشکلات کنونی داده نشود.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان خاطر نشان کرد: سنندج به شهر تاکسی‌ها مشهور بوده و در روز عادی به فاصله ۲ کیلومتر تاکسی در سطح شهر توقف کرده، اما در این روز‌های برفی تاکسی دیده نمی‌شود و با این شیوه نمی‌توان مدیریت کرد، شهردار حتما با متخلفان برخورد کند، همچنین هر کس باید وظایف خود را به درستی انجام داده و مردم نیز در بازگشایی کوچه‌ها و درخت‌تکانی پای کار باشند چراکه هر چقدر امکانات شهرداری نیز پای کار بیاید، نمی‌توان به همه کوچه‌ها رسیدگی کرد.

زارعی کوشا اضافه کرد: مدیران در این روز‌ها به دلیل شرایط کنونی برای مرخصی به کارکنان هیچ محدودیتی قائل نشوند و تاخیر در آغاز به‌کار موجه در نظر گرفته شود و باید بدانید که امروز بسیاری از کارمندان به خود بنده پیامک داده که تاکسی نیست تا به سر کار خود برویم و این جای تعجب و تاسف دارد

زارعی کوشا در پایان سخنان خود عنوان کرد: ظرفیت نیرو‌های جهادی برای بازگشایی معابر استفاده و شرایط کنونی مدیریت شود و در کنار این اقدامات، شهرداری و دستگاه‌های متولی حوزه فرهنگ در استان، از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و شادی برای مردم غفلت نکنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار