امیر کیخسرو حسینی :
فرمانده گروه ۳۳توپخانه ارتش گفت : با تلاش گروه ۳۳ توپخانه ارتش نزدیک به ۵ هزار کیسه آرد در نانوایی های سطح شهر سنندج توزیع گردیده است .
کد خبر: ۱۰۲۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 20 January 2022
به گزارش تابناک کردستان، امیر کیخسرو حسینی فرمانده گروه ۳۳ توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در سنندج در حاشیه بازدید میدانی از سطح شهر سنندج، اظهار داشت: باتوجه به بارش نذورات آسمانی و سنگین برف اخیر در سطح استان و باتوجه به این بارش‌ها وضعیت شهرستان سنندج نامتعادل شد، و تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان با تشکیل ستاد بحران در سطح استان و شهرستان به پای کار آمدند.

امیر کیخسرو حسینی افزود: نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی و گروه ۳۳ توپخانه به طور کامل و دائم به پای کار آمدند و آمادگی خود را برای کمک رسانی به هم استانی‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان اعلام کردند.

فرمانده گروه ۳۳توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: گروه ۳۳ توپخانه ۵۰ دستگاه ادوات سنگین و سبک تاکتیکی و ادوات مهندسی را در سطح شهر به کار گرفته و با همکاری سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها مانند، شهرداری، سپاه پاسداران، نیرو انتظامی در آمده است.

امیر حسینی اضافه کرد: همچنین ۷۲ ساعت بدون وقفه با ۱۵ دستگاه خودرو کاماز و همراهی ۲۰۰ نفر سرباز حدود ۵ هزار کیسه آرد را در نانوایی‌های سطح شهر سنندج بارگیری، توزیع و تخلیه کرده ایم.

امیر کیخسرو حسینی ادامه داد: روند توزیع آرد تا زمانی که وضعیت شهر سنندج به حالت قبل و تعادل دربیاید ادامه خواهد داشت.

امیر کیخسرو حسینی فرمانده گروه ۳۳توپخانه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در سنندج در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: اقدامات صورت گرفته از جمله شن پاشی خیابان‌ها و معابر سطح شهر و توزیع آرد در سطح نانوایی‌های شهر هیچگونه هزینه‌ای نداشته و بصورت کاملا رایگان در خدمت مردم می‌باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار