مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه طول شبکه فشار متوسط در شهرستان کامیاران ۹۵۰ کیلومتراست، افزود: امسال تاکنون ۷۲۰ کیلومتر معادل ۷۶ درصد کل شبکه برق ۲۰ کیلوولت در کامیاران تعمیر و بازسازی‌شده است.
کد خبر: ۱۰۳۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰ 14 March 2022


به گزارش تابناک کردستان، شهرام بهمنی مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران گفت: طول شبکه فشار متوسط در شهرستان کامیاران ۹۵۰ کیلومتر است که ۹۰۳کیلومتر آن در مناطق روستایی و ۴۷کیلومتر آن نیز در نواحی شهری قرار دارد.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران افزود: امسال در مجموع از این میزان طول شبکه، بیش از ۷۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط برابر با ۷۶ درصد کل شبکه در شهرستان کامیاران با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تعمیر و اورهال شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعمیرات شبکه با اولویت فیدر‌های موجود در مناطق روستایی و صعب العبور در شهرستان آغاز شد، افزود: هدف از اجرای این پروژه، افزایش عمر مفید شبکه، کاهش خرابی‌ها و حوادث، کاهش زمان‌های توقف و خاموشی‌های احتمالی در شبکه، کاهش هزینه‌ها، رفع ضعف ولتاژ، بهبود قابلیت اطمینان، تعدیل بارفیدر‌های فشارمتوسط وضعیف وافزایش رضایتمندی مشترکان است.

بهمنی اظهار داشت:در مناطق حساس موجود در شبکه به دلیل عدم امکان قطعی در شبکه، تعمیرات لازم با دقت و ایمنی کامل توسط اکیپ‌های خط گرم توزیع برق شهرستان کامیاران به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این پروژه مقره‌های کششی فرسوده موجود در شبکه توزیع برق عارضه یابی شده و در نهایت بهسازی شد، افزود: امید است اجرای چنین پروژه‌هایی جهت تامین هرچه بیشتر برق مطمئن و پایدار در شبکه در سال‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.

شایان ذکر است کامیاران اولین شهرستان استان است که شبکه برق آن به‌طور کامل اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار