مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در سال گذشته بیش از ۲۲ هزار نفر از خدمات دارویی و توانبخشی هلال احمر کردستان بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 10 April 2022
به گزارش تابناک کردستان، دکتر پیام جلالی بیان داشت: طی سال یک هزاروچهارصد، از طریق مرکز درمان و توانبخشی هلال احمر استان، به بیش از ۲۲ هزار بیمار خدمات رسانی شده است.

دکتر پیام جلالی افزود: از این تعداد، ۷۱۰ نفر از خدمات ارتوپدی، ۹۰۰ نفر خدمات فیزیوتراپی و ۲۰هزار و هشتصد نفر خدمات دارویی دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در بخش درمان و توانبخشی خدماتی از جمله ساخت کفش طبی، پروتز دست، پروتز زانو، فیزیوتراپی، گفتار درمانی، کاردرمانی، واکسیناسیون و ... با حضور نیرو‌های مجرب و خدمات پیشرفته به مراجعان ارائه می‌شود و سالم‌سازی جامعه و ارائه خدمات به موقع از جمله مهمترین دغدغه‌های جمعیت هلال احمر میباشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: حوزه درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان، طرف قرارداد تمامی بیمه‌ها بوده و ارتوپد فنی و فیزیوتراپی هر روزه در شیفت صبح و داروخانه در دو شیفت صبح و عصر آماده پذیرش مراجعین و بیماران است.

دکتر پیام جلالی افزود: جمعیت هلال احمر در خدمت به نیازمندان و کاهش آلام بشری از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و در راستای مواد دو و سه اساسنامه خود یعنی تسکین آلام بشری و حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها در عرصه فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و توانبخشی حضور پیدا کرده است و با تجهیزات و امکانات لازم و کادری مجرب، آماده ارایه خدمات به مردم می‌باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار