جهاندار سالاری:
رئیس جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: دولت و وزارت مسکن با وعده‌هایی که در خصوص اقدامات خود به مردم داده اند، در اجرای آن بسیار ضعیف عمل کرده اند.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰ 15 April 2022

به گزارش تابناک کردستان، جهاندار سالاری رییس جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: عملکرد بسیار ضعیف و ناکارآمد دولت و وزارت مسکن و شهرسازی در طول این چند سال، چنین نتیجه‌ای را متوجه مردم کرده اگرچه اخیرا در وزارت خانه مربوطه اقدامات رسمی صورت گرفته، اما به هیچ وجه کفاف مشکلات و عقب ماندگی‌های گذشته را ندارد.

رئیس جبهه مردمی گام دوم انقلاب استان کردستان با بیان اینکه مجلس با طرح‌های مختلف نظارت بر وضعیت مسکن را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: برقراری مالیات برای خانه‌های خالی نخستین بار در مجلس صورت گرفت و همچنین تکلیف ساخت ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار مسکن توسط دولت از برنامه‌های مجلس یازدهم در همین مدت فعالیت بوده است.

همچنین سالاری تاکید بر اتمام مسکن مهر را نیز از دیگر برنامه‌های مجلس نسبت به دولت عنوان کرده و افزود: عملکرد ضعیف و نتیجه نامطلوب دولت در حوزه مسکن، مردم را با مشکلاتی مواجه کرده که شاید با وجود انجام فعالیت‌های نظارتی، مردم اثرات مثبت آن را به صورت محسوس حس نکنند.

رییس جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی استان کردستان عنوان کرد: مردم از این دولت کار و تسریع در اجرای پروژه‌ها را می‌خواهند و در کنار آن باید سلامت کاری را نیز مورد توجه قرار داد که ماندگاری چندین ساله در پست‌های حساس موجب مشکلات زیادی در سطح استان شده است.

جهاندار سالاری در پایان اظهار داشت: ماندگاری در پست‌های کلیدی در مسکن و شهرسازی موجود ایجاد فساد گردیده و این باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار