معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت : مسئولیت در نظام اسلامی تعاریف خاص خود را دارد و متفاوت با جهان غرب است و همه ما برای بندگی خدا به این دنیا آمده ایم و این هدف نهایی مسلمانان در این دنیاست.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ 16 April 2022
به گزارش تابناک کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سنندج ، بیان کرد: مسئولیت در نظام اسلامی تعاریف خاص خود را دارد و متفاوت با جهان غرب است.

وی افزود: همه ما برای بندگی خدا به این دنیا آمده ایم و این هدف نهایی مسلمانان در این دنیاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: مدیران مسئولیت سنگینی در دولت جدید بر عهده دارند و باید برای پاسخگویی به اعتماد مردمی همه ما تلاش و همتی مضاعف داشته باشیم.

رمضانی تصریح کرد: سنندج ویترین استان کردستان است و متناسب با این پایتخت فرهنگی باید برنامه ریزی شود.

وی اعلام کرد: شهرستان سنندج یک سوم جمعیت استان را در خود جای داده است و اگر می‌خواهیم استان روند توسعه را طی کند باید همه افراد با سلایق مختلف ایفای نقش و احساس مسئولیت کنند.

رمضانی خاطرنشان کرد: صفای باطن و فرهیختگی مردم کردستان موجب شده است که رهبر معظم انقلاب مردم این خطه از میهن اسلامی را وفادار به نظام و انقلاب اسلامی معرفی کنند لذا باید متناسب با ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم، برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: هویت مستقل فرمانداری سنندج باید احیا شود و ادارات کل نیز ارتباط بیشتری با فرمانداری سنندج داشته باشند.

مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در پایان خاطر نشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا ویترین شهرستان سنندج چشم نواز باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار