حسن عسکری:
سرپرست فرمانداری سنندج گفت: باید دنبال اعتماد مردم به مسئولان و کارگزاران باشیم چرا که حضور مردم در عرصه تأثیرگذار است و تمام مشکلات با حضور مردم رفع می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ 16 April 2022

حسن عسکری سرپرست فرمانداری سنندج در این مراسم اظهار کرد: مسئولیت امانتی است که باید در راه خدمت به مردم از آن بهره گرفت.

وی افزود: باید دنبال اعتماد مردم به مسئولان و کارگزاران باشیم چرا که حضور مردم در عرصه تأثیرگذار است و تمام مشکلات با حضور مردم رفع می‌شود.

عسکری خاطرنشان کرد: مردم یکی از مؤلفه‌های قدرت در نظام اسلامی ایران هستند و با روی کار آمدن دولت انقلابی شاهد شکوفاشدن بارقه‌های امید در جامعه هستیم.

وی افزود: باید با تکیه به مردم و نگاه به داخل به فکر رفع مشکلات باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان سنندج عنوان کرد: مدیران باید از ظرفیت‌های خلاق و جوان استفاده کنند و شهرستان سنندج با یک سوم جمعیت استان نیازمند توجه ویژه است.

حسن عسکری افزود: امیدواریم شاهد تغییرات محسوس در شهرستان سنندج باشیم چرا که مشکلات عدیده‌ای در این شهرستان وجود دارد و ما تا جایی که توانمندی داشته باشیم برای رفع این مشکلات تلاش خواهیم کرد.


عسکری اظهار داشت: تلاش برای حل مشکل آب شرب سنندج، ساماندهی و خدمات رسانی به حاشیه نشینان شهر سنندج، توجه ویژه به اشتغال و رفع موانع تولید کارخانجات و افزایش ظرفیت، رونق مشاغل خانگی، خانه‌های بوم گردی و توسعه گردشگری، توجه ویژه به معیشت ماموستایان و توسعه زیرساخت‌های عمران شهری، ورزشی و فرهنگی از جمله اولویت‌هایی است که در اجرای امور در این شهرستان انجام خواهیم داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار