معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کردستان:
دکتر علی رشیدی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کردستان در مراسم معارفه هیئت مدیره جدید مرکز وکلای قوه قضاییه در استان از افتتاح سامانه مشاوره تلفنی ۱۲۹ در هفته جاری در استان خبر داد و اظهار داشت: مردم می‌توانند از طریق شماره گیری این سامانه بصورت رایگان و از طریق وکلا مشاوره حقوقی دریافت نمایند.
کد خبر: ۱۰۴۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰ 18 April 2022
به گزارش تابناک کردستان، با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری و اعضای هیات مدیره سابق و جدید وکلای مرکز قوه قضاییه استان کردستان، پنجمین دوره انتخابات هیات رئیسه این مرکز در استان کردستان در محل سالن اجتماعات مرکز وکلای قوه قضاییه در استان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، دکتر رشیدی مسؤل نظارت بر وکلای دادگستری استان کردستان کار وکالت را بسیار با اهمیت توصیف کرد و اظهار داشت: وکلا یاریگر دستگاه قضایی هستند و باید با در نظر گرفتن حق و عدالت دستگاه قضا را در احقاق حق یار کنند.
وی بر لزوم هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر هیات مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه استان کردستان در راستای سیاست‌های عالی دستگاه قضایی با دادگستری استان تاکید کرد و افزود: برگزاری جلسات فصلی منظم با مسئولین دادگستری استان و نظارت و بازرسی و آموزش کارآموزان وکالت ضروری است.
رشیدی از راه اندازی سامانه مشاوره تلفنی ۱۲۹ در هفته جاری در استان خبر داد و افزود: مردم سراسر استان می‌توانند از طریق این سامانه بصورت رایگان مشاوره حقوقی دریافت نمایند.
در این نشست احکام پنج عضو هیات مدیره و بازرس مرکز وکلای قوه قضائیه استان کردستان که در انتخابات برگزار شده حائز رای اکثریت شرکت کنندگان شدند، اعطاء شد و اعضاء منتخب نیز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند.
در ادامه جلسه انتخابات هیات مدیره جدید با رای مخفی انجام شد و آقای کاظم مفاخری باشماق بعنوان رئیس مرکز، خانم الهیه خالدیان به عنوان نایب رئیس مرکز و آقای سیاوش حیدری به عنوان دبیر و آقای بهروز سلیمانی به عنوان مسئول مالی مرکز وکلای قوه قضاییه در استان کردستان به مدت یکسال انتخاب شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار