محمد طالب نیک رفتار:
سرپرست شهرداری سروآباد گفت: در داخل شهر سروآباد و برای شهرداری و شورای شهر این شهر بزرگترین مشکل عدم داشتن درآمد پایدار می‌باشد که به بزرگترین مشکل جهت پرداخت حقوق و مزایای کارکنان این شهرداری شده است.
کد خبر: ۱۰۴۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶ 22 April 2022


به گزارش تابناک کردستان، محمد طالب نیک رفتار سرپرست شهرداری سروآباد اظهار داشت: بنده از تاریخ ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ با رای اکثریت و نظر اعضای شورای شهر سروآباد به عنوان سرپرست شهرداری سروآباد مشغول به فعالیت شده ام.

نیک رفتار اضافه کرد: پرسنل و کارمندان شهرداری و شورای شهر سروآباد به ۵۷ نفر میرسند. متاسفانه شهر سروآباد با وجود جمعیتی نزدیک به ۷ هزار نفر و حجم زیاد روستا‌های اطراف آن، اما باز از ارزش افزوده استانی بی بهره مانده و دچار کم لطفی شده است.

سرپرست شهرداری سروآباد بیان کرد: با این کم لطفی‌ها شهرداری سروآباد مجبور به اجاره ماشین آلات خود به شهرداری مریوان شد تا بتواند حقوق کارکنان خود را پرداخت نمیاد.

محمد طالب نیک رفتار خاطر نشان کرد: در سطح شهر سروآباد ۴ طرح عمرانی نیمه تمام را داریم که انشالله با مصوبات شورای شهر این طرح‌ها به پایان برسند، یکی از پروژه‌های در دست اقدام نیز پروژه پارک اقامتی سیاحتی بسیج می‌باشد که با همکاری بنیاد علوی در حال اتمام رساندن و بهره برداری از این پارک هستیم.

نیک رفتار افزود: از دیگر طرح‌های نیمه کاره میتوان به پایان رساندن کوچه باغ موجود است که از سال ۹۸ شروع به ساخت شده است، ساماندهی معابر و مهمترین کار شهرداری سروآباد پیگیری مطالبات شهرداری این شهر از ادارات می‌باشد که واقعاً انتظار حمایت را از مسئولین داریم، همچنین مشکل موجود شهرداری سروآباد عدم درآمد پایدار می‌باشد، در داخل شهر سروآباد هیچگونه ساخت و ساز غیر مجاز وجود ندارد.

محمد طالب نیک رفتار عنوان کرد: در سال ۱۳۷۳ شهرداری سروآباد تأسیس شد و به عنوان شهرداری درجه ۴ مشغول به فعالیت است، لازم به ذکر است بودجه پیشنهادی این شهرداری ۱۰ میلیارد تومان در سال می‌باشد که وصولی بودجه ما ۳ میلیارد تومان می‌باشد.

نیک رفتار در خصوص ماشین آلات شهرداری ادامه داد: ماشین آلات شهرداری سروآباد به فرسودگی روی آورده اند و از معاونت عمرانی استانداری کردستان درخواست داریم که تسهیلاتی جهت خرید ماشین آلات برای این شهرداری داده شود.

همچنین نیک رفتار در خصوص سرمایه گذاری در داخل شهر سروآباد خاطر نشان کرد: اگر هر سرمایه گذار که خواهان سرمایه گذاری در داخل سروآباد است و در شهرک صنعتی این شهر طالب هرگونه مجوز و تاییدیه‌ای است شهرداری سروآباد تا حد توان خود پای کار است.

محمد طالب نیک رفتار سرپرست شهرداری سروآباد در پایان به عنوان یک پیشنهاد اظهار داشت: در داخل شهر دو الی سه منبع آب وجود دارد که امور آب میتواند جهت آبیاری محصولات کشاورزی از این منبع‌ها استفاده کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار